wat heb ik te bieden.... iig een prachtig leven met vriendjes en weidegang.. haha, maar qua rijniveau....

Ik heb de afgelopen 8 jaar 'leren rijden' op mijn huidige paardje, die nu dus verkocht is..
Ik heb altijd met haar in de B gehobbeld, niet verder gekomen door streken van de merrie op vreemd terrein en in lessen enz.. B Gesprongen en gedressuurd en lekker buiten gereden.
Ik zoek een paardje waar ik en mee kan springen, en mee kan dressuren, en lekker mee het bos in kan..
Wil op concours dressuren, maar heb niet de ambities om de z te gaan halen.. Wil wel graag een leuke b-l1-l2 proef proberen te gaan rijden.
Zelfde geldt voor springen, met een paard wat vertrouwen geef durf in een B parcours wel weer aan, maar veel meer als dat zal ik niet durven denk ik.
Deze merrie gaf een ontzettend prettig en vertrouwd gevoel.. Voelde beter dan ik ( wat klinkt dit erg) gewend was met me eigen paardje in al die jaren..
Absoluut geen spoken zoeker, stond net een paar dagen op deze stal en keek nergens van op, ook niet van bouw en zaag geluiden van 3 meter verderop..
Meeste knopjes zitten er op... leek gewoon een ontzettend eerlijk beest.
Als er iemand is die mij wil helpen d.m.v een filmpje te bekijken? Dit liever via PB omdat ik zelf de eigenaar neit eens ken