Ah top seven!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zonnetje81 schreef:joyce83 schreef:Ik gok een plaatje van een dier wat ik gezien heb. De connemara toch? Maar dan komt ons 2e probleem ik met 1.50 en nan van 1.82 moeten er beide op kunnen. Man is rond de 90 kg.
Ja klopt maar ik was al ingefluisterd en denk dat dat net teveel ja voor structureel rijden en qua plaatje. Ik ben niet flauw in dat opzicht.
Booooo schreef:Hoi, ik loop natuurlijk heel internet af te struinen maar misschien hebben jullie zelf wat leuks te koop op stal staanof zin om mee te zoeken..
De wensen/eisen zijn;
- PRE, Lusitano of Fries
- in Nederland of België gestald (liefst omgeving Brabant, waar meer paarden aanwezig zijn langere afstand ook prima)
- Ruin / hengst
- leeftijd tussen de 6 en 12 jaar
- 1.62m of groter
- geen gebreken, gezond
- op en top braaf
- geen schimmel
- in verhouding, geen korte rug, geen korte Spaanse gangen
- budget rond de 10k
Binnenkort staat een uitje Friesland op de planning bij een fokker die meerdere paarden heeft staan.
Het paard is voor een vrouw op leeftijd, heeft altijd topsport en hoog niveau gereden. Helaas door een val bij het proefrijden in de zoektocht naar een nieuw paard ribben gebroken en onzeker geworden. Vandaar dat de optie Fries er nu is bijgekomen, omdat die vaak toch wat minder sensibel zijn dan de Spanjaarden.
ynskek schreef:Ik denk dat ook de gangen nog wel een dingetje gaan zijn onder de 10k
Booooo schreef:Komt er eigenlijk op neer dat een budget van 10k niet genoeg is voor een normaal, gezond, braaf, correct gebouwd paard? Ik zie niet echt hele bijzondere specifieke wensen