Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pien_2010 schreef:Op je vraag hoe ik Frans heb geleerd: paar jaar elke dag Duolingo (Frans - Engels), schriftelijke cursus LOI, het hier veel praten, les van een vriendin via Skype, TV en radio en onder de mensen. Ik wil vooral praten want Frans heeft twee talen: een praat taal en een schrijf/ lees taal. Afschuwelijk voor een dyslexia (hahaha).
moeshie schreef:Stille meelezer meldt zich: ik ken dit spel (iets met hele lange bus-auto en vliegritten en niet kunnen slapen) en ik wil je dezelfde frustratie die wij hebben doorgemaakt toen besparen. Er is werkelijk geen fruit te bedenken dat met e -i- begint (in het nl tenminste) behalve een soort pruim. Wij hadden geen ontvangst/internet, dus het heeft ons letterlijk dagen van ons leven gekost . *gaat weer onder meeleessteen*
dan sla ik ‘m over. 

petraaken schreef:Je bent je eigen beul geloof ik.Een ander zou een week niet kunnen rijden al dan niet op doktersbevel. Jij doet gewoon door.
![]()

als ik zeg ‘ik kan niet rijden.’ Is ook iedereen erg bezorgd. 

petraaken schreef:Oké, ik begin te geloven dat er toch een vijs niet helemaal goed zit in jou hoofd. rijden met gebroken ribben en kuitbeen.![]()
![]()
![]()
Volgens mij moeten ze jou meer tegen jezelf beschermen ook al is dat op gevaar van hun eigen leven.

150gr dekentje op. Tis hier echt koud en nog nat ook. Hij moest even op gang komen. Chris zag niks (Jeanette ook niet.) maar toen ik zei dat hij wat stijf voelde in zijn bovenlijn nam Chris dat gewoon van me aan en hebben we hem trager opgewarmd. Eens warm liep hij fantastisch.
fijn wachten op mijn hulpen. Niet druk worden van wissels… vliegende en eenvoudige wissels konden we gewoon afwisselen.. 

Zeker omdat ie al eens met een dik been gelopen heeft...Was hem gisteren nog aan het bekijken omdat ie zo kwam knuffelen en dan probeer ik hem altijd overal aan te raken om hem te laten wennen (want het blijft een angsthaas) en zo kwam ik dus bij zijn benen en ik dacht echt "N meid, laat hem asjeblieft na kijken voor je hem beleerd..."
Liever nu kort op de bal spelen en straks een gezond paard dan nu een ontsteking laten woekeren.