Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Op je vraag hoe ik Frans heb geleerd: paar jaar elke dag Duolingo (Frans - Engels), schriftelijke cursus LOI, het hier veel praten, les van een vriendin via Skype, TV en radio en onder de mensen. Ik wil vooral praten want Frans heeft twee talen: een praat taal en een schrijf/ lees taal. Afschuwelijk voor een dyslexia (hahaha).
moeshie schreef:Stille meelezer meldt zich: ik ken dit spel (iets met hele lange bus-auto en vliegritten en niet kunnen slapen) en ik wil je dezelfde frustratie die wij hebben doorgemaakt toen besparen. Er is werkelijk geen fruit te bedenken dat met e -i- begint (in het nl tenminste) behalve een soort pruim. Wij hadden geen ontvangst/internet, dus het heeft ons letterlijk dagen van ons leven gekost . *gaat weer onder meeleessteen*
petraaken schreef:Je bent je eigen beul geloof ik.Een ander zou een week niet kunnen rijden al dan niet op doktersbevel. Jij doet gewoon door.
![]()
petraaken schreef:Oké, ik begin te geloven dat er toch een vijs niet helemaal goed zit in jou hoofd. rijden met gebroken ribben en kuitbeen.![]()
![]()
![]()
Volgens mij moeten ze jou meer tegen jezelf beschermen ook al is dat op gevaar van hun eigen leven.