Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Letterlijk opstappen en wegstappen. ZO GAAF! Rondje door de bak gestapt en toen was het ook genoeg hoor, meer hoeft ze echt nog niet. Lekker veilig aan een touwtje, staleigenaresse had haar vast. Maar jongens... dat gevoel! Wat is dat toch ontzettend gaaf. En wát een retebraaf paard heb ik toch. Heerlijk beest

Feyre staat er ook echt zo bij van 'doe ik elke dag hoor
'
Heel relaxed!
Ze heeft nog geen haar bewogen, de brave muppet
Daarna hard gewerkt in de les, puur op gehoorzaamheid over tempo/richting maar heel leerzaam voor beiden weer
massen9886 schreef:Heehoi, wat leuk dat jullie hier alle verhalen op zetten over het zadelmak maken! Ik ben Marlies en probeer dit jaar mijn 4 jarige ruin Alatis zadelmak te gaan maken. Welk bit gebruiken jullie hiervoor?
Wij zijn nu zo ver dat we kunnen longeren in ontspannen sfeer en beginnen met singel om te doen.
[ [url=m/WFBNex.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IwuvQM.jpg]Afbeelding[/url] ]
) ik dat ze er nog wel in groeit. Ze heeft net als haar voorganger best een klein mondje, dus ik vind een dunner bit dan wel net zo prettig voor haar. Daarnaast liep haar voorgang er ook echt fantastisch op de Myler.
Dat was direct het antwoord op de vraag of ze nog wisselt
Het is wel een dametje zo te horen. Succes vandaag!
fransje23 schreef:Hoe gaat het vandaag met je voet, Granoek? Zal wel flink zeer doen?![]()
Hahaha, Phuddle. Haar nieuwe vrienden![]()
Succes vandaag!
Goed bezig Vientje![]()
Welkom massen9886
nu doet mijn hele enkel ook nog zeer. Ik mag vanmiddag bij de fysio langs, is een kennis van ons en die wilde er wel even naar kijken omdat ze in het ziekenhuis zo laks waren
fransje23 schreef:Ik gebruik tot nu toe geen bit.
Heb wel een Reinsman Rocking S snaffle liggen mocht ik wel een bit willen gaan gebruiken.
Had al wel verwacht dat het vandaag erger zou zijn Granoek.
Nu met je voet omhoog?

Wel heftig valverhaal gelezen!
Superdapper dat je nu weer zo rond rijdt
En Granoek een dik pootje... beterschap 

... 

. (Maar heb er eigenlijk wel altijd beugels aan dus dat houd ook nog wel extra de zweetbladen naar beneden)
Die haal ik er juist meestal helemaal af, en dan dekensingel erom. Is toch weer een heel gewicht ineens op hun rug, heel anders dan longeersingeltje.. en dan langzaam uitbouwen. Volgende keer gaan de beugels naar beneden
Heb dan ook wel 9 van de 10 keer paarden beleerd die al verschoten van het opleggen van een dekje
Dus leek me verantwoord om dan niet gelijk de eerste keer zo flapperend kennis te maken met een zadel
Dije is wat dat betreft wel een heel fijn paard
Máár, vooral nog steeds niet het zand tussen je vingers vandaan wrijven, dan staat ie aan de andere kant van de paddock
Geloof best dat die van jou niet doorheeft dat er überhaupt iets op z'n rug ligt nee