Gisteren met bijzetje gelongeerd.

Daarna lekker even rollen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zou persoonlijk het bontje achter de billen iets strakker zetten. Dan trekt ie ook niet zo aan de mond omdat ie wat zwabbert (lijkt het). en dan geowon eerst longeerlijn aan het bit zodat ze lekker kan zakken 

Alleen zo jammer dat ze er snel vanaf kunnen groeien.
.
En ik zie Zilver altijd alsof ze fris is zeg maar. Heeft ze veel energie? Gaat ze ook veel naar buiten? Ik vind je rijfotos er trouwens totaal niet strak uitzien hoor in je handen.
Gaat goed! Ze moeten nog wel een beetje wennen aan elkaar. Ze is nog erg zenuwachtig met voeren en ze was wat afgevallen zag ik dus ik zet haar de aankomende nachten even op stal met onbeperkt hooi. Ze eet wat langzamer dan de rest en ze is nogal onderdanig dus ze krijgt het minst. Verder is ze erg lief maar wel nog lomp. Ze moet nog leren dat ze voor me aan de kant moet en ruimte moet geven. Maar ze is enorm knuffelig en zachtaardig. Echt een lief paard.
Dankje wel!! En ze is altijd zéér werklustig en vrolijk
balen dat je het bit niet in krijgt... wat heb je zoal geprobeerd? En bikkel hoor... in de stromende regen 

.
. Misschien wel als ik het insmeer met honing o.d. dat ze er mee bezig is op een positieve manier. Nog even goed over nadenken wat wijsheid is. Misschien wel gewoon wachten tot de stallen er zijn.
Rijden ziet er super uit joh!! Fijn dat het thuis ook zo goed gaat.