elfje72 schreef:Thea_Ste schreef:bestaan die eigenlijk ook zonder bont? vind ze dan alleen maar in zwart en wit..Ze zijn er ook zonder bont in het bruin. Verkoop jij ook de zwarte met bont?
michelle___ schreef:Heb je ook zwarte lak springschoenen met bont? nog niet gezien. HKM zou wel lakspringschoenen gaan uitbrengen!
Mijn QHP laarzen leven ook al bijna een jaar met alleen nog maar een geknapte veter, zien er verder nog goed uit hoor
lisaislisa schreef:en dan bij het dekje van hv- polo Als dat logo zwart/grijs was had die hier al gelegen
Lauraennala schreef:elfje72 schreef:Ze zijn er ook zonder bont in het bruin. Citaat:Verkoop jij ook de zwarte met bont?Ja hoor, dat kan ook.
Als ze nou eens blauwe springschoenen met bont hadden... Dan heb ik een blauw dekje, bandages, sporen, shirt, zweep en springschoenen.
Die springschoenen zijn van een soort leer toch?Ooh lang leve mijn pap de doe-het-zelver.. Hij kan écht alles. Hij zegt dat hij leer wel kan kleuren, met éen of ander iets.
elfje72 schreef:Lauraennala schreef:Verkoop jij ook de zwarte met bont?Ja hoor, dat kan ook. Ik twijfel alleen nog over de maat
michelle___ schreef: geweldig setje.En dan nog zo'n spierwit paard erbij.ja of valk/palomino dan staat zwart toch wat beter
minouesmee schreef:Donkerblauw en lichtbruin staat niet slecht op een zwarte hoor. je bedoelt een helemaal donkerblauw dekje? dat vind ik niet mooi staan Lichtbruin idd wel.
Helemaal donkerblauw staat wel saai, maar het staat niet lelijk. Als ik binnenkort mijn sponsordekje heb maak ik wel even een foto aangezien dat dekje ook donkerblauw is.