Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
joke165 schreef:nathe schreef:
Absoluut helemaal mijn type paard! Althans wat ik lees en zie op de foto's. Zou er zo gaan kijken ware het niet dat dit binnen NL echt niet verder weg kan voor mij...... 270km. Echt jammer. En ik wil toch graag meerdere keren kijken dat is met dergelijke afstanden nauwelijks te doen. Probeer binnen 100km van mijn woonplaats te zoeken. Maar vind aldoor leuke paarden die verder weg staan.
Nu had ik ook geen erge haast omdat ik een superleuke 5 jarige merrie bijrijdt momenteel. Maar deze verhuisd met mijn instructeur mee volgende week dan heb ik niets meer te rijden en ga ik weer fanatieker zoeken/kijken.
Welke bedoel je precies?
Vanaf 2003 zijn wij dus ook veel selectiever gaan fokken (eerst waren er meer vermeerderaar ivm fokker zeg maar
) Ook moet je, je voorstellen dat prijs van een paard mede wordt bepaald door kosten. Als ik vertel dat je hier een paard in pension kunt stallen en dan de beschikking hebt over een binnenbak van 20x60, wasplaats, solarium, weidegang, paddocks, stapmolen, longeercirkel, zadelkasten en dat je paard wordt gevoerd, gemest e.d. en dat je daar een prijs van gemiddeld 190,00 per maand vor betaald denk ik dat je voor die prijs in de midden en zuiden dit niet zal vinden met dezelfde faciliteiten. De meesten mensen hier hebben een paard bij huis en winnen zelf hooi e.d. dus ook dat kostenaspect is veel minder.

Ik ben op zoek naar een leuke warmbloed

leest wat lastig namelijk.
Dat vind ik niet meer dan logisch.

Ik heb verder ook geen grote ambities, ik wil gewoon lekker wat kunnen trainen en fijn naar buiten kunnen met een paard
Als ik straks af en toe een wedstrijdje op B/L niveau kan rijden ben ik meer dan tevreden
Mochten we toch ooit meer blijken te kunnen, dan is dat mooi meegenomen
Denk dus dat je budget vooral bij je ambities moet passen!