Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
oji schreef:Bedankt voor jullie reacties, ik ga de adressen van Elevage SJS en Equinize doorgeven. Olst hadden ze al gekeken maar stond op dit moment niet iets wat ze aansprak.
Dat er bijna alleen jonkies te krijgen zijn weten ze en is geen probleem. Wel graag zadelmak.
joyce83 schreef:Vrijdag een bezichtiging gehad in belgie bij een freiberger. Leuk dier, aardige mensen. Maar de laatste 4 tot 5 jaar alleen voor de koets gelopen. Vriendin en man hebben er even zonder zadel op gezeten. Maar voor mij iets te aan. Wat logisch is voor de koets, maar ivm geen tuig ook niet te proberen wat ze doet. Maar denk oprecht een leuk dier voor iemand die niet zo'n watje is als ik.
Oehlala schreef:MarjanB schreef:Wie zocht er nu een menpaard?
Ik niet, maar ik heb er wel een staan ter verkoop![]()
Is daar een markt voor?
Heb niet alles teruggelezen, maar hoe bevalt je Fjord?
MarjanB schreef:Wie zocht er nu een menpaard?
joyce83 schreef:Ik gok een plaatje van een dier wat ik gezien heb. De connemara toch? Maar dan komt ons 2e probleem ik met 1.50 en nan van 1.82 moeten er beide op kunnen. Man is rond de 90 kg.
Alexios schreef:MarjanB schreef:Wie zocht er nu een menpaard?
Meelezer... Niet op zoek naar een menpaard met wel nog steeds op zoek naar een menpony (welsh, 1.22-1.26m, schimmel, ruin/hengst, 4 tot 6 jaar).
Goede menpaarden zijn inderdaad schaars. Mogen altijd gedeeld worden. Altijd mensen op zoek binnen mijn netwerk