Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-22 22:25

Het is mijn vermoeden dat haar man een grote rol speelt ja maar dat kan ik niet hard maken.

Als ze naar mij komen drie… een kennis is ook op zoek naar een opfok en had me al gevraagd of ik m bij Joy kon nemen. :D

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 22:28

Je kunt sowieso zelf beslissen natuurlijk, mocht je het nu al zat zijn. Dat je dat andere jonge paard en joy op jullie weide zet, en als N Vigo mee wilt laten verhuizen is ze welkom toch :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-22 22:33

Hannanas schreef:
Je kunt sowieso zelf beslissen natuurlijk, mocht je het nu al zat zijn. Dat je dat andere jonge paard en joy op jullie weide zet, en als N Vigo mee wilt laten verhuizen is ze welkom toch :)

De huurster krijgt nu een week om te zorgen dat de rommel op geruimd is. Ze heeft er een boeltje van gemaakt. :x

Maar ik kan idd gewoon beslissen om hem op te halen. Worst case is er sowieso een weide vrij hier in de straat. Niet ideaal naar mijn normen maar veilig en ruim genoeg dus ik heb verschillende opties.

Het is omdat ik haar graag heb én omdat ik denk dat haar man het haar moeilijk maakt dat ik geduldig ben zolang ze fatsoenlijk is met me. En dat is ze. Ze probeert gewoon en wellicht zou ik dat in haar plaats ook doen. :)

Als jij nou stalhouder bent en ‘ik schiet er op in ik moet verhogen’ heeft je altijd een ja op geleverd. En dan is er een droog jaar en stijgende graanprijzen… Ja… Dan probeer je hè?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-22 00:40

Dus, één van de honden springt tegen de zijkant van mijn slechtste knie met spelen terwijl ik zit. De pijn die door die knie ging kan ik niet beschrijven. Ik heb mijn ribben en kuitbeen voelen breken. Heb mijn schouderblad voelen breken. Dit was erger.

Het probleem met mijn gewrichten is dat wanneer ze uit de kom gaan ze de eerste fases goed doorlopen: PIJN. CODE ROOD. Meteen een bol op mijn knie, De volgende fases verlopen ‘Voordeliger’ in die zin dat de gewrichten kapot genoeg zijn dat ik ze kan blijven gebruiken.

Maar zodra het gebeurde plooide ik letterlijk dubbel van de pijn en had meteen tranen en was naar lucht aan het snakken.

Nu moet je weten: mijn man heeft me gezien na een prothese in mijn hoofd. Na breuken… hij heeft me nog nooit zien dubbel plooien. Hij schrikt zich dus wild. Wil me helpen maar Yaiko was ook bezorgd. :=

Dus mijn man door mijn luchthappen heen. ‘Schat ik weet dat ge pijn hebt ma doe Yaiko eens op zijn plaats ik kom niet bij u om te helpen..’

:=

Dus ik stuur Yaiko op zijn plaats en mijn man komt meteen kijken, hij ‘uhm schat uw knieschijf..’ ‘is uit de kom. Ik weet het!’ ‘Moeten we naar het ziekenhuis?’ (Tussendoor moesten we Yaiko een paar keer terug sturen.)
Ik: ‘nee, K moet die terug goed zetten…’
Hij: ‘kunt ge daar op staan?’
Ik: ‘geef me een paar minuten… das het voordeel… Doet f*cking pijn maar hij blijft bruikbaar.’
Man *bezorgd* ‘ja dat zie ik dat dat pijn doet!’

Dus man test mijn knie, kijkt of ik kan staan, geeft me ijs. Yaiko komt meteen over me heen liggen. :+ hij gromt niet maar zijn hele houding maakt duidelijk dat je van me af moet blijven…

Nu dus met brace in bed…

Mijn man: ‘als gij een epilepsie aanval krijgt heb ik écht een probleem met die hond.’ :=

Ik heb zondag kampioenschap…. :x :x

Afbeelding
Mijn voeten staan precies naast elkaar hè… :x

Die blauwe plek is al oud. :+ tegen de kruiwagen gelopen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 07:58

Oh jee, veel beterschap en ik hoop dat de pijn door de brace een beetje te verdragen is.
Heb zo de indruk bij het lezen dat je man inderdaad een probleem gaat hebben met Yaiko als jij bewusteloos bent om een of andere reden. Kan hij echt die hond niet duidelijk maken dat hij jou wilt helpen?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 08:33

He getsie wat rot, hoe gaat t nu met je?
Lijkt me inderdaad een hele onveilige situatie als jou iets gebeurd en je man kan je niet helpen omdat er een hond tussenin komt.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 13:23

Oooh nee Kath :(:)

Veel beterschap! Wij zijn ook van de partij op het kampioenschap… hopelijk jij ook maar eerst voor jezelf zorgen hoor!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-22 13:28

Knie doet pijn maar kan lopen. Knie schijf moet gewoon terug naar de originele plek. :+
Knie is wel dik maar das logisch. :+

Misschien als hij hem er gewoon bij laat (dus niet weg sturen) dat hij het wel toe laat. Hij wil gewoon niet van mijn zijde wijken.

Ik ben gewoon in geschreven hoor Kay Kim. Kine moet m gewoon goed duwen. _O-

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 13:51

Wanneer mag je naar de kine?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-22 14:03

petraaken schreef:
Wanneer mag je naar de kine?

Vanavond. Anders stuurde ik. In geval van nood (dit telt. :+) kan ik meestal de dag zelf terecht om iets terug in de kom te duwen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 14:26

Poeh hee heftig man!

Lijkt me wel goede zaak om als het lichamelijk okee voelt, toch eens een paar keer te oefenen met ter aarde storten en je man er bij laten :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-22 14:29

pmarena schreef:
Poeh hee heftig man!

Lijkt me wel goede zaak om als het lichamelijk okee voelt, toch eens een paar keer te oefenen met ter aarde storten en je man er bij laten :=

Ja mijn man komt wellicht nog wel bij me als het er echt op aan komt… zeker als hij mag ‘waken’ maar eventuele verpleging…. := Dan moet hij de kamer uit vrees ik. := :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 16:44

Toch lüllig als je wakker wordt en je man heeft je pup met een eind hout te pakken moeten nemen om bij je te kunnen komen :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-22 18:22

pmarena schreef:
Toch lüllig als je wakker wordt en je man heeft je pup met een eind hout te pakken moeten nemen om bij je te kunnen komen :=

Vooral voor de pup… := die doet ook maar wat zijn instinct hem in geeft. :(:)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 19:16

Sterkte meid.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-22 20:51

Ik had m blijkbaar al grotendeels zelf terug goed geduwd. Daarom kon ik er weer op lopen. Ik zei dat mijn man zei dat ie scheef stond en hij ‘ja ik voel dat hij verschoven is. Ma ge hebt m zelf al terug proberen duwen hè?’ (Ja, _O- )Hij is dus idd uit de kom geweest maar de grootste pijn gaat geweest zijn van het feit dat de schijf als het ware ‘ingedrukt’ is (zoals wanneer je je knie stoot tegen iets langs voor maar dan met genoeg impact dat er binnen in e.e.a gekneusd is.) (er begint ook rondom de hele knie blauw te komen nu.)

Hij staat nu weer helemaal juist. De kneuzing zal ik nog even voelen. :+

Ik kwam hier dus net binnen en hij zat aan de balie dus ik
‘Hè K heb je cash geld hier?’
Hij: *kijkt op* ‘uhm ja wel maar iets van 35 euro dus meer kan ik u niet geven.
Ik: *kijkt verward* ‘uhm K… ik heb een briefje van 20 dat ik in kleinere wil wisselen eh…’
Hij: ‘ooh dan kan ik u sowieso helpen!’
Ik: ‘ging gij me nu serieus geld geven zonder te vragen waarvoor?’
Hij: *haalt schouders op*

_O- Serieus…. _O-

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 22:00

Hij vertrouwt je! En terecht.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-22 23:45

Blijkbaar…. :+
Er werd gewisseld dus ik kon N gepast betalen.
Afbeelding
Afbeelding
Bulten en zwellingen. :j knie werkt wel beduidend beter nu de knieschijf helemaal goed staat. :))

Zeg Pien, heb jij Frans moeten leren toen je verhuisde of sprak je het al?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 06:16

Poeh dat ziet er toch wel beduidend anders uit dan hoe een knie er in mijn beleving normaal uitziet :(:)

Wel lief van dat geld :))
Of hij dacht dat je wilde pinnen voor cash geld?
Of hij dacht dat het een overval was _O-

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 08:34

Zo dat ziet er uit. Wouw.

Over je vraag. Ik heb vroeger Frans gehad dat is gestopt toen ik 18 was. Ik wist niets meer en heb alles hier opnieuw moeten leren. Ook al praat ik het goed, ik zal nooit zoals in het Nederlands me volledig kunnen uiten. Van de week realiseerde ik mij, dat ik met dat gevoel van eenzaamheid , als ik bij vrienden ben, zal moeten leren leven of teruggaan. Nederlands is echt de taal van mijn hart waar ik altijd in alle nuances me zal kunnen uitdrukken. Teruggaan wil ik niet, dus wordt het eerste.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 13:23

Damn wat ziet die knie er uit zeg. :oo

Jij heb al even absurde gesprekken met je kine als met je man. _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-22 15:02

pmarena schreef:
Poeh dat ziet er toch wel beduidend anders uit dan hoe een knie er in mijn beleving normaal uitziet :(:)

Wel lief van dat geld :))
Of hij dacht dat je wilde pinnen voor cash geld?
Of hij dacht dat het een overval was _O-

Ik hoop dat hij niet zo verkeerd over me denkt iig. _O-

Knieën horen iets minder bobbels te hebben. :+ dat is de necrose die enthousiast aan het verbouwen is. :j

pien_2010 schreef:
Zo dat ziet er uit. Wouw.

Over je vraag. Ik heb vroeger Frans gehad dat is gestopt toen ik 18 was. Ik wist niets meer en heb alles hier opnieuw moeten leren. Ook al praat ik het goed, ik zal nooit zoals in het Nederlands me volledig kunnen uiten. Van de week realiseerde ik mij, dat ik met dat gevoel van eenzaamheid , als ik bij vrienden ben, zal moeten leren leven of teruggaan. Nederlands is echt de taal van mijn hart waar ik altijd in alle nuances me zal kunnen uitdrukken. Teruggaan wil ik niet, dus wordt het eerste.

Hoe heb jij het Frans geleerd?
Ik heb een basis Frans maar zou graag beter willen leren schrijven vooral.

petraaken schreef:
Damn wat ziet die knie er uit zeg. :oo

Jij heb al even absurde gesprekken met je kine als met je man. _O-

Je moest eens weten.. _O-
Zo vroeg ik gisteren of hij een vrucht kende die begint met een I of een h.
Hij wist het ook niet. :+ Zegtie ‘hoe komt ge daar nu weer bij?’
Dus ik zeg ‘is iets wat ik doe als ik niet kan slapen maar ik zat vast bij de I en de H en ken te neurotisch om ze over te slaan.’

Het mysterie van het fruit met een I en een h gaat nu dus verder want opzoeken is tegen de regels. _O-

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 15:18

Lychee valt volgens mij onder dezelfde noemer als een pruim.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-22 15:20

joyce83 schreef:

Maar dat is met een L. :D niet met een H of een I.

Voor de H kwam ik toevallig in onze limonade zakjes ‘honing meloen’ tegen. Maar de i is nog steeds fruitloos. :))

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 15:32

Ayasha schreef:
joyce83 schreef:

Maar dat is met een L. :D niet met een H of een I.

Voor de H kwam ik toevallig in onze limonade zakjes ‘honing meloen’ tegen. Maar de i is nog steeds fruitloos. :))

Oeps fout gelezen.... gaat mee denken over de i.