Als ze naar mij komen drie… een kennis is ook op zoek naar een opfok en had me al gevraagd of ik m bij Joy kon nemen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hannanas schreef:Je kunt sowieso zelf beslissen natuurlijk, mocht je het nu al zat zijn. Dat je dat andere jonge paard en joy op jullie weide zet, en als N Vigo mee wilt laten verhuizen is ze welkom toch
pmarena schreef:Poeh hee heftig man!
Lijkt me wel goede zaak om als het lichamelijk okee voelt, toch eens een paar keer te oefenen met ter aarde storten en je man er bij laten
pmarena schreef:Poeh dat ziet er toch wel beduidend anders uit dan hoe een knie er in mijn beleving normaal uitziet
Wel lief van dat geld
Of hij dacht dat je wilde pinnen voor cash geld?
Of hij dacht dat het een overval was
pien_2010 schreef:Zo dat ziet er uit. Wouw.
Over je vraag. Ik heb vroeger Frans gehad dat is gestopt toen ik 18 was. Ik wist niets meer en heb alles hier opnieuw moeten leren. Ook al praat ik het goed, ik zal nooit zoals in het Nederlands me volledig kunnen uiten. Van de week realiseerde ik mij, dat ik met dat gevoel van eenzaamheid , als ik bij vrienden ben, zal moeten leren leven of teruggaan. Nederlands is echt de taal van mijn hart waar ik altijd in alle nuances me zal kunnen uitdrukken. Teruggaan wil ik niet, dus wordt het eerste.
petraaken schreef:Damn wat ziet die knie er uit zeg.![]()
Jij heb al even absurde gesprekken met je kine als met je man.