Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toffe plaatjes en filmpje, wat doet hij het weer braaf! Zoiets wil ik ook wel, volgens mij vindt Pinda dat machtig mooi
Leuk om zo ook zelf halsters te knopen 
Zo hebben wij dat hier ook gedaan, uit gaan eten bij de rennende Alpaca's naast hun wei bijvoorbeeld

Mooie mijlpaal zo
Dat is ook niet niks zo'n kanon op je voet...beterschap
Gekneusd zo te zien?
Een hoop stress verder en nog geen goed zadel ook nog
Arme puppie. Hopelijk vindt hij gauw weer wat meer vertrouwen terug.
auwie!! beterschap!! En nu hopen dat hij wel onthoud waar zijn voeten mogen staan...
(ik ben zo blij dat hij erg goed te trainen is met snoepjes, want zonder die afleiding heeft hij heel erg de neiging om te vinden dat het te lang duurt en dan maait ie alles bij elkaar, of gaat gewoon liggen. Tussen de bekappingen door oefen ik dus wel met steeds langer de voeten optillen, maar hij heeft het geduld van een draaimolen) Vientje schreef:Super stoer MirandaMalik, wat staat hij er op zijn gemakje bij!Mooie mijlpaal zo
![]()
![]()
Nondejukes Granoek![]()
Dat is ook niet niks zo'n kanon op je voet...beterschap
Gekneusd zo te zien?
Wat vervelend dat het zo is gelopen PowerofZoefEen hoop stress verder en nog geen goed zadel ook nog
Arme puppie. Hopelijk vindt hij gauw weer wat meer vertrouwen terug.
1 iemand het hoofdstel, een ander de peeskappen en de laatste het zadel, haha. Is wel een hele goede oefening.
Gekkie

. 10 minuutjes erop gezeten beide kanten gedraafd, daarna los geklikt en gewoon nog ons eerste galopje gedaan 

fransje23 schreef:MM
![]()
Gewoon er even op gegaan alsof het volkomen normaal is!
Is ongeveer zoals ik het ook heb gedaan. Paard los, zonder zadel , even kijken of het oké is en hup erop.
Tof hoor!