Ken gaat ook fijn de laatste 2 dagen. We hebben de cirkel even wat kleiner gemaakt zodat ze wat meer aanleuning heeft en dat helpt goed. Beide dagen 5 minuten gedaan maar beide kanten heel braaf. Vandaag liet ze haar hoofd ook al heel mooi zakken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ben soms een beetje mevrouw ongeduld haha. 
SBravour schreef:Hey meiden. Uit interesse, hoe hebben jullie het bit introduceren aangepakt?

met wandelen had ze wat anders aan haar hoofd 

Samen leren!
Vandaag even longeren en morgen eventjes rijden
maatje xxxs

maar ik wel

Echt totaal niet Lars zijn schuld en daarom baal ik als een stekker. We waren aan het stappen op een afgezette cirkel. Op een moment kwam hij met zijn kont tegen die linten aan (geen stroom natuurlijk) en daar schrok hij een beetje van dus hij deed een hupje naar binnen. Soort aandraven ofzo totaal niet wild of geschrokken. Maar het zadel schoof naar binnen. Daardoor ik ook. En Lars draaide direct ook naar binnen waardoor het zadel helemaal naar binnen zakte en ik halverwege zijn buik hing. Godzijdank ging hij niet rennen en heb ik me laten vallen. Ik was zo kwaad op alles (niet op hem!!) want ik was echt bang dat ik hem nu verpest had (vet overdreven). Daarna barebackpad erop gedaan en nog even 5 minuten gestapt. Dat ging gewoon prima.

Maar toen ze van de schrik bekomen was netjes stappen. Totdat ze moest draven, blijkbaar voelde het toch weer anders. Maar eenmaal voorwaarts kreeg ze hem door en liep netjes. Ook even het halthouden geoefend, deed ze ook braaf.