Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Granoek schreef:Joa we zijn er nog lang niet maar het begin is er en nu moeten we verder bouwen.
Mijn zusje trouwt eind oktober en ik zou ze heel graag in dubbelspan voor de trouwkoets hebbenAls dat gaat met Dexter en als we Duke goed klaargestoomd krijgen natuurlijk
Daphara schreef:Granoek schreef:Joa we zijn er nog lang niet maar het begin is er en nu moeten we verder bouwen.
Mijn zusje trouwt eind oktober en ik zou ze heel graag in dubbelspan voor de trouwkoets hebbenAls dat gaat met Dexter en als we Duke goed klaargestoomd krijgen natuurlijk
Ik denk dat Duke gewilliger zal zijn met Dexter naast zich, hopelijk knapt Dex voldoende op.

Geloofde het eerst niet echt omdat ik ze van in mijn woonkamer kan zien en heb ze nooit zien ruzie maken, Dina gaat wel full bitch mode als ik met eten kom maar normaal gezien is het daarna wel gewoon rustig. Ik voorzie voor het hooi verschillende stapels en dat gaat altijd wel goed.
En ik ga de wildcamera ophangen maar gok dat die niet ver genoeg komt.

Vorige week heb ik de twee stukken weide nog eens in 2 gedeeld zodat het nu dus 4 stukken zijn. Hopelijk kan ik ze zo wat langer mooi en bruikbaar houden. Duke is nog 2 keer 'uitgebroken' maar niet meer naar de straat (dus de dubbele stroomdraad lijkt te helpen), hij gaat dan naar een nieuw stuk van hun wei waar ze nog niet mochten. Om de weides in 4 te delen heb ik maar enkele draad gebruikt dus vandaar.
We zijn een heel stuk uit het zicht van Dexter gegaan en er is geen enkele keer vervelend gedaan dus toen heb ik hem een beetje laten grazen en zijn we terug gekeerd, wat ook zonder problemen ging

Hebben nu met ons tweetjes maar afgesproken dat we de mannen niet nodig hebben en er zelf aan beginnen.

Moet nog even klikken allemaal.

Duke was niet onder de indruk

Captain schreef:Wow 6 jaar al weer!! Gefeliciteerd met Duke! Je hebt toch wel paardentaart gemaakt he?
hij krijgt vandaag extra wortels! Granoek schreef:Captain schreef:Wow 6 jaar al weer!! Gefeliciteerd met Duke! Je hebt toch wel paardentaart gemaakt he?
Heel eerlijk gezegd liep ik ‘s morgens nog te roepen dat hij maandag jarig zou zijn, tot ik ergens na de middag een mail kreeg van welkoop met ‘je maatje is jarig! Kom je cadeau ophalen in de winkel’hij krijgt vandaag extra wortels!

hoefsmid vanmiddag even snel komen kijken maar kunnen zo 1,2,3 niks vinden dus moet ze morgen naar de boerderij brengen dan kan schoonbroer er naar kijken in de hoefstal. Hoop op een hoefzweer of iets dat snel opgelost is en niet iets in de botten of gewrichten

Ik wist helemaal niet dat dat ook hielp voor onderhuidse ontstekingen en gebruikte het eigenlijk altijd alleen voor wondjes enzo
Moet altijd beetje lachen, mijn vriend is ingenieur en die fronst dan z'n wenkbrauwen als ik met zo'n dingen weer bezig ben en dan zeg ik altijd; jij krijgt betaalt voor van die lifehacks maar mijne zijn beter