Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lamarxhorse schreef:Neee joh dat komt wel goed met Jack! Het is nog vroeg in het jaar en raar weer!
Grappig die auto band! Heeft hij er lang plezier van gehad?
Knap dat het lopen steeds beter gaat, lekker dat je kan oefenen!
Gefeliciteerd met jezelf? En Kallistos! Leuke Selfie!!
Tjaa Lamar is zielig in zn box apart! Maandag mag hij ws weer terug! Hij schopt steeds tegen de deur en blijft maar onrustig hinneken..
de stalhouders herkende hem echt niet terug in zijn gedrag nu die alleen staat en ik durfde echt zn box niet in want dan was ik zeker om ver gelopen! Voel wel een brok in m'n maag hoor en tel de dagen af!
Lamarxhorse schreef:Ja ik lees ook voor en tegens.. toch denk ik dat hij op de wei (grote ruimte) alleen nog maar onrustiger zou worden zonder zijn maatjes en met zijn maatjes misschien te wild. maar ik hou het goed in de gaten op zich heeft hij tot op heden weinig zwelling wel loopt het wondvocht er een beetje uit wat ook te verwachten is
puppy1128 schreef:Nouja ik krijg vaak ook verschillende dingen te horen. De een zegt dat weiland beste is en de ander op stal. En dan met verschillende redenen waarom.. Nouja, is natuurlijk net hoe je land en stal is gok ik. Een weiland waar je tot je knieën in de blub staat wordt hem namelijk niet. Al mag ik hopen dat die landjes geen blub meer zijn.
Njr
Owh gave foto's zeg!