De tandarts heeft nog altijd niet gereageerd, de tanden zijn nog wel iets verder gekanteld. Omdat ik vrij zeker ben dat het veulentandjes zijn heb ik nog wel even geduld.
Ik heb ook besloten dat Diva het komende jaar met touwhalster gereden gaan worden. Zolang ik alleen vraag om een ontspannen stap lijkt me dat goed genoeg. Heb er dus een op maat gemaakt voor haar en ik hoop dat ze het met me eens is dat dit de beste optie is voor haar
Wij mochten weer een rondje indoor jonge ponyrubriek vandaag
Rustig gereden hij was super braaf weer
Donja
Geplaatst: 12-02-17 14:40
Maggie heeft vandaag haar best weer gedaan. Weer 2 wp erbij in de B, ze zit nu op 5. En dat terwijl we vorige maand eigenlijk niets hebben gedaan (door het weer en ruiter op vakantie had zij ook even vakantie). Als we zo rustig doorgaan dan kan ze straks in april (wanneer ze dus mag) misschien al wel L1 starten
No No thanx! Gewoon lol hebben, beetje dressuur ( en per 1 april starten eerder mag ik nog niet officieel) soms springen op cavia hoogte en lekker t bos in. Wat had je poown?
Ik heb vanmiddag lekker gespeeld. Ookal heb ik m pas een maand in handen t is leuk om te zien hoe hij al naar me toe trekt. https://youtu.be/KW2CJXYBUoE
F_inley
Geplaatst: 12-02-17 21:40
Donja wat goed van Maggie!
No_no gelukkig is hij weer aan de betere hand hoop idd ook dat we snel voorjaar hebben is koud nu
Nimber Fin is 75% New Forest en 25% Hackney leuk starten ik ben sinds januari aan het starten met de wagen jou paard is wel groot of niet?
Het voorjaar mag ook wel komen inderdaad. Plan is dan om met Maggie ook wat meer naar het bos e.d. te gaan. Ook zit ik eraan te denken haar dit jaar te laten dekken... maar heb nog even om daar over te beslissen
Ik vind de kleurencombinatie waarmee je Fin rijd echt geweldig!!
Fijn dat het weer beter gaat No_No!
Ik ben blij dat wij gewoon de B kunnen starten Nimber, merk dat het toch wel erg goed is voor Maggie om op verschillende locaties te komen. Maar als ze zo doorgaat kunnen we per april ook de L in. Die van jou lijkt ook goed aan de maat, hoe groot is hij?
180 hoe kom je daar op?! Ik zou hoogteziekte krijgen denk ik
Donja, dekken kan ook leuk zijn! Heb je een specifiek doel om wat te fokken?
Kleuren van finn vind ik ook leuk ja
Nimber, shym stond bij een opfok alleen was hij niet het geschikte paardje om 24/7 buiten te staan. Verschrikkelijk verkouden, mok, een ontstoken been en veel te mager heb ik hem daar weer weg gehaald. Hij stond ook nog eens laag in rangorde waardoor hij niet makkelijk kon eten van het hooi.