[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Manon_S

Re: [HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:56

Ja precies wat Noortje zegt. Daarnaast plaatsen regelmatig ook mensen alleen maar berichten of foto's van en over hun zelf en wordt er niet op anderen gereageerd. Dat vind ik dan een beetje jammer (zal het zelf ongetwijfeld ook wel eens gedaan hebben).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:10

Als er zo weinig gepost wordt is het ook een beetje moeilijk om echt inhoudelijk in te gaan op anderen toch? Ik lees nog steeds mee maar doe helemaal niks meer met paarden dus heb ook niet echt iets te melden haha

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:39

Dan heb ik het ook niet over de laatste tijd maar de periode dat er nog wel vaak wat werd gepost.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:10

Ik lees ook nog af en toe mee, al ben ik ergens in het vorig topic gestopt met posten :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:11

whahaha en bedenken dat we eerst nog wel eens pannenkoeken met elkaar gingen eten :P

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:11

Naja, wat Noortje zegt. Van de meeste blijf ik wat op de hoogte via FB en degene die ik daarnaast nog wil spreken heb ik gewoon contact mee.
Daarnaast moet ik zeggen dat ik niet met iedereen (meer) affiniteit heb in dit topic, en dat sommige posts me dan niet echt wat doen. En er daarom niet op in ga.
Af en toe lees ik inderdaad nog wel mee, maar dat is zelden.

We hebben ook al heel lang niet echt gekletst, zeker niet zoals vroeger, dus je hebt daar door ook gewoon minder 'bonding' met mensen en ben ik niet echt geneigd mijn (paarden)leven dan op internet te gooien :) .

Daarnaast denk ik dat we nu ook wel allemaal leeftijd hebben dat we niet meer na schooltijd lekker gaan bokken :)) .
Iedereen werkt zo'n beetje, heeft een sociaal leven, paard(en), relatie etc. Of naja, in elk geval andere prioriteiten :D .
En dan in combi met weinig 'bonding' ga je er niet tijd voor vrij maken :) .

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:13

ben de penny leeftijd idd ook flink ontgroeit :P

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:15

Ben je al gestart met je nieuwe opleiding Gina? :)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:25

Gianti schreef:
ben de penny leeftijd idd ook flink ontgroeit :P

De Penny leeftijd ja, niet het Penny-zijn }>

Verder helemaal eens met Sabine idd. Rij al tijden niet meer op RSVA en uberhaupt paarden doe ik al een jaar niks meer mee, woon alweer twee jaar in Leeuwarden :))

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 19:23

Ik heb inderdaad ook niet echt iets te melden hier. Heb nog steeds paarden maar niet de behoefte daarover te schrijven. :)

Daarnaast heb ik een druk leven met een kind en op de boerderij. Maar ook dat is niet heel erg interessant.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 15:41

Topic valt inderdaad de laatste tijd wel (erg) stil.
Kan me een groot deel heel goed vinden in wat Sabine vertelt. Je spreekt veel mensen hier niet meer.
Eigenlijk een ieder die hier in het topic zit spreek ik in het echt niet meer. Sommige af en toe nog, maar dan houdt het wel op. Het heeft verder ook niet zoveel inhoud. Die pennytijd en de bijbehorende paarden verhalen houden wel een keer op. En dan heb ik ook niet de behoefte om te gaan vragen hoe het met iemand gaat, wetende dat er bij sommige alleen een paard-gerelateerd antwoord komt. En bij andere heb je niet zo de klik mee. Ik heb geen hekel aan iemand, zo bedoel ik het zeker niet. Maar je spreekt elkaar nooit IRL, ziet elkaar nooit en bent niet bevriend. Dan ga ik na een lange werkdag, vermoeide training van sport/paard, huishouden, vriend, niet meer intensief mijn best doen om inhoudelijk op bepaalde dingen in te gaan.
En idd.. Sommige zie je wel voorbij komen op FB. Zo blijf je toch indirect op de hoogte van elkaar. Wel een stuk minder leuk natuurlijk, had bepaalde liever eens weer een keer hier gezien :D Maar goed, tijden veranderen helaas...

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 17:17

Toch heb ik eens zitten lezen in dit topic en toen schreven we ook gewoon van alles. Dus eigenlijk wel jammer dat het zo doodbloedt. Komt misschien ook wel omdat er geen nieuwe bijkomen.

Anyway, ik heb het boek van Isa Hoes over Antonie Kamerling gelezen. Wat enorm aangrijpend en heftig.
Vond de documentaire donderdags ook al zo intrigerend.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:03

Ja ik vind dat soort docu's altijd heftig. Uberhaubt (manisch)depressiviteit een onvoorstelbare ziekte.
Ik heb die over Antonie niet gezien, maar wel veel over op de radio gehoord in praatprogramma's etc.
Over dat hij gelukkig zijn acteerde etc, want hij was immers acteur.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 19:33

Ja afschuwelijk wat het met je doet. De depressies zijn vreselijk, maar de manische episodes ook. Zeker ook voor de omstanders. Ik heb het boek even weggelegd omdat ik het zo heftig vond. En ook zo vreselijk sneu voor Isa Hoes en haar kinderen.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 09:16

Wat moet isa sterk zijn geweest he... Maar als je ziet wat een succes zij nu heeft in allerlei films en series doet ze het echt heel goed!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 17:26

Ja jeetje... lijkt me vreselijk. Eerst al het proces ervoor en dan nog de afloop (en het vinden van je eigen man).

Wat heeft Oranje er weer een zootje van gemaakt ook! :')

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 10:26

ja dat voetbal hebben we het maar niet over! meest rare opstelling, het is geen team! doei oranje! ik ben voor iemand anders hhahhaha

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 16:43

Hoe gaat het hier dames? :D

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 03:26

Zo, ik moest het topic zowaar terug zoeken in mijn berichten... :o
Nu ben ik zelf ook een tijdje niet actief geweest op Bokt.. Maar dan nog haha :p

Hoe gaat het inmiddels met iedereen?

Ik ga volgend jaar maart samen wonen met mijn vriend in, JAWEL, Almere. :+
Nu zoek ik dus een passende pensionstal/manege die én betaalbaar is én KNHS wedstrijden organiseert.
Ik zoek me suf maar tot heden nog geen succes....
Binnenkort ga ik in Harderwijk kijken bij een manege omdat ik daar ook ga werken dus dat valt te combineren..

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 15:42

Kon je niet slapen Melanie? :P (half 4 's ochtends op bokt topics zoeken haha :P) Ik dacht eigenlijk dat dit topic al een slotje had..

Maar leuk dat je samen gaat wonen met Danny! Wil je echt een stal in Almere (of evt Harderwijk dan), of is omgeving Almere ook een optie? (Zweewolde, Naarden, Putten bijv?) Mij lijkt stal Lozeman namelijk nog steeds echt leuk om te staan! Ik weet niet of ze daar ook dressuur wedstrijden organiseren, maar ze organiseren iig springwedstrijden in de zomer en je kunt daar crossen!

Ik zag op FB dat je ook gekeken had naar de Zonnehoeve, was dat toch niet helemaal wat je zoekt? Verder is betaalbaar, goed/snel bereikbaar en een beetje normale weidegang + luxe en wedstrijden nog altijd een hele lastige combi in Almere geloof ik.. :(

Ik ben benieuwd hoe je zoektocht zal verlopen!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 23:57

Haha, ik had een rustige nachtdienst en zit dan wat op Bokt rond te kijken (net zoals nu)

Omgeving Almere is een optie, al heeft de voorkeur Almere zelf of Harderwijk ivm combineren met werk. :j Zonnehoeve hadden Danny en ik niet zo'n goed gevoel bij.. :o

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 17:36

Misschien Nautena ? Is op de route naar Harderwijk... Goed weidegang en paddock beleid.. Alleen wel prijzig... Verder zit Hassink ook nog op de bosruiterweg... Geen idee of die nog pension doen. Evt. Is benesse wat weidegang betreft ook nog een optie misschien.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 18:46

Dankje, maar volgens mij organiseren die geen knhs wedstrijden?

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 20:06

Nee dat klopt inderdaad.. Nautena en Hassink is wel in de buurt van de zeewolderruiters btw

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:47

Ik heb een paard bijgereden die bij Hassink stond. Je kan er in ieder geval heel erg fijn buiten rijden! En je mag tegen betaling de binnenbak van de Zeewolder Ruiters gebruiken.