amarial schreef:fokfanaat schreef:Iig een ongelijk voorvoetje,
Stijlere hoef, kan met ijzer makkelijk weg zijn..
Maar dat zei ik pagina terug ookalLV.
een bokkig voetje en een plat voetje; ik zou dan zeker de voorvoeten op de foto zetten.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cardy schreef:Zonder dat het de bedoeling was (lees mijn berichtjes maar eens terug), ga ik morgen voor de 2e keer bij een paard kijken.
Ben benieuwd!
InekeN schreef:Stille lezers in dit topic hoor...! Kleine Krack vanmorgen verkocht aan Bokker(tje)! Ze las dit forum altijd...Is mooie combi, komt vast goed gelukkig. Arme mensen hadden 3,5 uur in auto gezeten
![]()
Nog meer mensen bezichtigingen gehad of op stapel??
Cardy schreef:Cardy schreef:Zonder dat het de bedoeling was (lees mijn berichtjes maar eens terug), ga ik morgen voor de 2e keer bij een paard kijken.
Ben benieuwd!
Mag ik mijn berichtje nog even quoten?![]()
Ben zo benieuwd hoe het morgen gaat! Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, maar heb wel een dubbel gevoel hoor (moet misschien eerder afscheid nemen van mijn maatje dan verwacht).
En mocht dit paardje het worden, dan moet ik eerst nog zien of we qua onderhandelen eruit komen.
edit: verkeerde quote neergezet, lekker slim
loulou schreef:wie zocht er ook alweer een brave kinder shet? ik weet niet of je al iets gevonden hebt?
http://www.bokt.nl/markt/ad/88884/super ... kinderpony
Marus schreef:Ojeee nou heb ik toch wat moois gezien(een kinderpony hih), maar vind mn meisje nog net wat te jong voor?Ze is 3,5 jaar
.
Goos_Horses schreef:marus leeftijd zou ik me niet druk om maken. ze hoeve niet direct intensief te rijden toch.
onze oudste was 6 mnd en had der eerste eigen pony beest (mini shet) kon ze geen zak mee maar zodra ze kon lopen of enigzins controle had over haar meganiek wou zij de wortels endergelijke geven.
Inmiddels zijn we op zoek naar een echte makke kinderpony. oudste is ooit van paard gevallen en is angstig jongste word over 3 week 3 jaar en zit op de meest "gekke" paarden
coroosje schreef:loulou schreef:wie zocht er ook alweer een brave kinder shet? ik weet niet of je al iets gevonden hebt?
Ik! Maar we hebben hem afgelopen weekend gevonden.
Deze stond trouwens wel op m'n lijstje! @Marus is echt lastig om een (echt!) brave te vinden dus de leeftijd van je meisje zou mij niet weerhouden
jolijncr schreef:Hey Cardy,
Ik zet erbij dat hij dat niveau gelopen heeft omdat hij dan voor recreatieruiters kan dienen die toch ook een beetje willen bijleren. Ik ken verschillende mensen die vaak alleen tijd hebben in het weekend om eens een dressuurlesje te rijden en die graag ook meer bijleren ondanks dat ze maar weinig tijd hebben om te rijden. Spijtig genoeg zijn deze mensen nu niet op zoek naar een paard.
Cardy schreef:jolijncr schreef:Hey Cardy,
Ik zet erbij dat hij dat niveau gelopen heeft omdat hij dan voor recreatieruiters kan dienen die toch ook een beetje willen bijleren. Ik ken verschillende mensen die vaak alleen tijd hebben in het weekend om eens een dressuurlesje te rijden en die graag ook meer bijleren ondanks dat ze maar weinig tijd hebben om te rijden. Spijtig genoeg zijn deze mensen nu niet op zoek naar een paard.
Bedankt voor je uitleg!