Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

eerst het filmpje nog afwachten natuurlijk InekeN schreef:Wel heel vervelend als je zo lang moet zoeken. Ik ken beide kanten. Heb nu een heerlijk paard maar vriendin heeft een te koop. Hartstikke verkeersmak, leuke zwarte kleur, rontgenfoto's 100% mooie maat, kun je alleen mee op wedstrijd etc. Zijn ze nu 2 jaar netjes mee aan het opleiden geweest. Komen er mensen die denken voor 2000 euro zo'n paard mee te krijgen.. Sorry, maar dat gaat nou eenmaal niet. Of er komen mensen die echt nul rij ervaring hebben en wel een dikke portemonne. Heeft mijn vriendin netjes gezegd dat ze niet denkt dat dat goedkomt (in hun belang!) zijn ze pisnijdig. Vaak hebben kopers een waslijst aan eisen, tig keer komen ze rijden met het halve dorp en dat alles voor een miniprijs. Helaas...

Vienna2007 schreef:InekeN schreef:Wel heel vervelend als je zo lang moet zoeken. Ik ken beide kanten. Heb nu een heerlijk paard maar vriendin heeft een te koop. Hartstikke verkeersmak, leuke zwarte kleur, rontgenfoto's 100% mooie maat, kun je alleen mee op wedstrijd etc. Zijn ze nu 2 jaar netjes mee aan het opleiden geweest. Komen er mensen die denken voor 2000 euro zo'n paard mee te krijgen.. Sorry, maar dat gaat nou eenmaal niet. Of er komen mensen die echt nul rij ervaring hebben en wel een dikke portemonne. Heeft mijn vriendin netjes gezegd dat ze niet denkt dat dat goedkomt (in hun belang!) zijn ze pisnijdig. Vaak hebben kopers een waslijst aan eisen, tig keer komen ze rijden met het halve dorp en dat alles voor een miniprijs. Helaas...
Maar wat brengt een paard tegenwoordig nou nog op? Kleur is niet belangerijk, rontgen 100% goed is niet iets dat uniek hoort te zijn, maat telt ook niet altijd mee, verkeermak is een bijzaak, als ik zulke dingen zou zien, zou ik ook niet meer dan 2000 geven eerlijk gezegd.
Talishe schreef:Vienna2007 schreef:
Maar wat brengt een paard tegenwoordig nou nog op? Kleur is niet belangerijk, rontgen 100% goed is niet iets dat uniek hoort te zijn, maat telt ook niet altijd mee, verkeermak is een bijzaak, als ik zulke dingen zou zien, zou ik ook niet meer dan 2000 geven eerlijk gezegd.
Voor wat voor een paard zou jij dan wel meer dan 2000 euro uitgeven?
Als ik een paard had zoals hierboven beschreven, ging die echt niet voor 2000 weg hoor, no way.
nathe schreef:röntgen 100% niet uniek? (waarom hebben er dan zoveel paarden een bemerking?)
maat telt niet mee? ( waarom wil iedereen dan een paard van groter dan 1m70?)
Zwart is niet belangrijk? (waarom zijn alle zwarte paarden dan standaard 2000 euro duurder?)
nathe schreef:ja ik bedoel gewoon dat die 3 andere dingen wel belangrijk zijn voor de meeste mensen he
) maar goed die gaat dus echt niet weg voor 6000.

) Maar dat is een andere discussie.