Voor alle aanstaande paardeneigenaren: Deel 3

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 09:45

@Eb; 80 punten is best wel hoog, dan was het waarschijnlijk wel een van de beste bewegers van de keuring. Zijn niet veel paarden die hoger scoren. Ik hoop dat de mijne het ook zo goed doet volgend jaar ;)

@Mimpje; dit is mijn nieuwe aanwinst:
2 jaar oud, Zhivago x Gribaldi, uit de Reina/Burga stam.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Adin

Re: Voor alle aanstaande paardeneigenaren: Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 09:47

leuk, en een vos, heeft ook mijn voorkeur :)

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 09:56

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 09:58

ook een vos <3

ben bijna geneigd net zo lang te zoeken tot ik ook een mooie vos vindt :) liefst met veel wit!

wanneer ga je weer kijken Nathe?

Mim11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 10:02

@ LETS: mooooooi paard, gefeliciteerd! Veel massa al (of weidebuikje ;)), ze lijkt ook al behoorlijk 'af', hoe groot is ze ongeveer? Mooi lijntje ook, ik hou wel van Gribaldi-bloed!

Mim11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 10:04

@ Adin, ik ben helemaal niet van de vossen, maar heb in m'n zoektocht toch een paar mooie gezien! Zelfs één onder voorbehoud gekocht, maar die was röntgen niet in orde. Nu zag ik ook weer een fantastische Florencio-vos, alleen weer te klein voor jou, booh...

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 10:05

Heb nu een bruine en een donkerbruine gehad, zie profiel.
Voor het leuke heb ik natuurlijk het liefst een mooi kleurtje maar ja, als het perfecte paard bruin is, tsja dan wordt het een bruine, maar dat vindt ik wel saaaaaaaaaaai :)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 10:10

Ja een flink weidebuikje ;). Maar dat mag nu nog.. Bij ons komt ze op rantsoen haha! Ze heeft ook wel veel massa al voor een 2jarige. Ze meet ong 1.70m dus dat is wel mooi voor bij mijn lange stelten. Kleur maakte me op zich niets uit, ik vind alles behalve bont wel mooi. Mijn andere paard is ook vos, en m'n oude ponytje ook, dus we hebben straks 3 vossen staan. Het is een afwijking :P

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 10:19

hij heeft ze zaterdag van de wei gehaald en ging nu een paar dagen met haar werken en dan ging hij mij opbellen en dan kan ik eens komen kijken wanneer ze loopt.
Ze stond nu nog in een weide met andere merries en haar veulen.
Ze is zeker 1m70, nog niet zadelmak en 4 jaar oud. Volgens de fokker heeft ze een goed achterbeen en wordt ze een goed sportpaard. Ben benieuwd :)

Ze kan er gekeurd en zadelmak gemaakt worden. Heb de dekhengst zaterdag zien lopen (hij werd juist gereden toen we daar waren) en ben onder de indruk!

Mim11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 10:33

@ LETS mooie maat hoor! Hopelijk ga je nog lang plezier van haar hebben.

@ Nathe, leuk beestje! Alabastro heeft ook Brentano II bloed, was er daarom al op uit gekomen met zoeken, mooie hengst is het!

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:19

@ Mimpje; Florencio's zijn vaak mooierdjes hahahaha :D. Super blij met mijn Flo'tje :)!

@ Lets; zo die ziet er al aardig "volwassen"uit zeg!

pauline_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:26

Super leuk, ik hou van vossen! Mijn vorige paard was ook een vos. <3

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:51

Leuke paarden komen weer voorbij!

En ik kan me plotseling ook hier afmelden in het topic,
wij hebben gister een paard gekocht! (en direct meegenomen!)
Het paard waar ik eerst nog niet helemaal zeker van was, omdat hij niet zo heel groot is en qua gangen er niet uit knalt zullen we maar zeggen, en dit zochten we toch wel een beetje. Maar ik bleef hem maar in mijn hoofd houden, want vond hem zo super leuk met rijden. En nu werd het hele verhaal opeens toch wel een stuk anders toen de prijs omlaag is gegaan dit weekend en toen konden we het gewoon niet meer laten om hem aan ons neus voorbij te laten gaan. Dus afspraak gemaakt, gelukkig konden we er uiteindelijk nog direct terecht, en direct trailer meegenomen. Nog een keertje erop, en was nogsteeds zo super leuk en nu voelde ik wel echt van ja dit is hem en kwam echt zo'n mega smile op mijn hoofd :o Dus we hebben hem gekocht! En direct mee naar huis genomen, waarbij hij zich ook echt perfect heeft gedragen en hij stond direct al in zijn stal alsof hij er altijd al stond. Vandaag al even los in de bak gehad, omdat de bak zo nat is nog maar niet gelongeerd. Hopelijk kan ik morgen of overmorgen even longeren en erop :)
Ben super blij met hem!! Het is eeen 4jarige Kasparow, paar maand onder het zadel, 1.67m ongeveer, en echt een grote schat.
Afbeelding
Afbeelding
Geen geweldige foto's nog, maar om even een idee te krijgen.

Iedereen heel veel succes met het vinden van jullie paarden!!

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:54

@ Blackpearl : Stond Kasandrow toevalling in Eastermar ;)!?

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:59

Ja, daar komt hij inderdaad vandaan!

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:29

Haha wat grappig! Hij ziet er op jou foto;s heel anders uit!
Ik vond zn verkoopfoto;s niet zo denderend namelijk :P
Heb je hem ook laten keuren of?

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:40

Op de verkoopfoto's zag hij er inderdaad wel wat anders uit, daarop leek het ook echt een pony (en nu moet ik zeggen dat ik hem in het echt ook best wel op een pony vind lijken, maar wel minder en op een andere manier).
We hebben hem niet laten keuren. Is zo snel gegaan, en omdat we hem echt wouden moest het ook wel zo snel want anders zou hij vandaag wel verkocht zijn geweest waarschijnlijk.
We hebben er dan ook maar voor gekozen om dit risico te nemen.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:24

Oke! Nou ik hoop ervoor dat er niks raars achteraf om de hoek komt! Tis wel een leukerd zo op jou foto's! Ben benieuwd naar wat rijfoto's!

Je mag nu over naar het andere topic he :P

pauline_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:59

@Blackpearl: Leuk paard! Ziet er lief uit :D

ik zal ook een foto plaatsen zo gauw als het paard van mij is. i can not waitttt

EsterW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:20

Keuring van de merrie die ik op het oog heb en 2x bezichtigd en gereden heb (alweer ruim 3 weken terug...!), is verplaatst van morgen naar maandag. Ben ongeduldig, wil dat ze NU goedgekeurd wordt en dat ze NU bij mij komt staan... :-)

pauline_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:13

haha herkenbaar ik kan ook echt niet wachten... maar ik ga op vakantie in de herfstvakantie en daarna kan ik hem pas ophalen..

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:15

Ik meld me ook weer een keer, zoektocht gaat nog steeds verder. Op zich rijd ik met diverse paardne waar ik ga kijken wel leuk mee weg. Ze geven me een goed gevoel. Maar is dat dan genoeg om als mijn eigen paard aan te schaffen. Ik ben zo´n twijfelkont wat dat betreft hé :+

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:32

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:00

de tekst die erbij staat zorgt dat ik geen interesse heb. Ik zoek een braaf paard :) niet eentje die een " uitdaging" is hihi.
ben een x gevallen van een vreemd paard, had mijn elleboog op 3 plaatsen gebroken en een van die botten van mijn onderarm stak uit mijn arm. Uur later lag ik op de operatietafel en nu, 2 jaar later heb ik al last van slijtage aan de elleboog. Ben dus bang om te vallen maar wil wel graag blijven rijden. Om die reden zoek ik een braaf paard.

Mim11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:10