@koekie wat fijn. Soms kunnen ze je nog verbazen he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koekie73 schreef:Pff ellende als ze dat doen. Mijn pony (die ik heb moeten laten inslapen) had aluminium ijzers met een aluminium plaatje voor. Die trapte hij ook een aantal keren af.Die hebben we ingegipst op een gegeven moment![]()
Ik heb besloten dat ik over 1,5e week Ellie toch naar een revalidatiestal ga brengen voor 4 weken. Ze moet dan 2x 10 min stappen op het harde met liefst egale bodem.
Dat is bij ons al lastig. Plus ze staat op 35 autominuten afstand van ons huis dus dat zou betekenen dat ik om 06:00u voor mijn werk met haar moet stappen en dan 's avonds nog een keer. Dan zijn we de laatste week daarvan ook nog op vakantie. De meesten vinden het te spannend om met mijn wat drukkere jonkie te stappen dus dat wordt ook niet wat.
Dus ik ga haar de 26e naar stal Crebas brengen. Daar staat ze met andere paarden op stal en kan ze 2x per dag in de heel grote stapmolen.
Leedebee schreef:Het lef dat mensen soms hebben... te treurig voor woorden! Wel fijn dat die mensen contact gezocht hebben met je. Hopelijk is ze dan nu toch op een fijn plekje terechtgekomen!
Ik heb hem gevonden. Dat blijkt idd echt een mafketel te zijn
Babootje schreef:Wat een mooie billen en wat een mooie staart ook![]()
![]()
Nou gisteren was de eerste wedstrijd van Polletje een feit. En wat voor 1. 2x 1e met 196 en 203, dus 4 winst.
Supertrots ben ik op die 2. Hieronder 1 van de proefjes
https://www.youtube.com/watch?v=RSR2Vh0SaWc