Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amandananana schreef:Ahh Myrkvi wat rot.. echt balen lijkt me dat, dat je denkt je maatje te hebben gevonden en ze komen niet door de keuring. Dan ben je zo dichtbij..
Spannend mystery! Wel een eindje van huis weg, ga je voor 1 paard heen en weer?
Ik ga het weekend ook bij 2 pony’s kijken. Ben heel erg benieuwd!
Padoertje schreef:Ik was net bij ons jonkie kijken en daar liep een 3 jarige ruinvan Four Legends x Vivaldi. Nog niet heel groot met nu 164, maar wat een leuk paard zeg! Mocht iemand een goed zadelmakke zoeken, dan stuur ik de link even door. Prijs is 20k
c_alsemgeest schreef:Padoertje schreef:Ik was net bij ons jonkie kijken en daar liep een 3 jarige ruinvan Four Legends x Vivaldi. Nog niet heel groot met nu 164, maar wat een leuk paard zeg! Mocht iemand een goed zadelmakke zoeken, dan stuur ik de link even door. Prijs is 20k
Bedoel je die bij bouwman? Dat is inderdaad wel een leuke.
Babootje schreef:fensy79 schreef:Ik wou dat ik de kunde had die jullie hebben want ik ben echt een blond ei wat dat betreft![]()
...ik zie zulke dingen dus echt niet
![]()
Je kunt het leren
Of iemand meenemen die dit wel beter kan zien, als je paarden gaat kijken.
Phonix schreef:Is de prijs met of zonder btw? Lijkt best mee te vallen qua prijs dan.
mystery3434 schreef:Ja, ik ga voor 1 paardje kijken. Ik heb vooral de markt in BE bekeken, omdat ik zelf van BE ben. Maar deze vond ik te leuk om niet te testen!
Sherivey schreef:Ik vind het ongezien kopen echt zo apart.
Dan kan je toch heel gauw een miskoop doen, of zie ik dat nou verkeerd?
tengeltje11 schreef:Ik heb ook al meermaals een veulen ongezien gekocht hoor, vind ik helemaal anders dan een rijpaard.