Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luusje_Kviek schreef:Helaas ben ik nog steeds niet geslaagd, iedere keer als ik een 2e keer wil komen kijken koopt iemand het paard na 1x kijken. Als ik bijv. zaterdag ben geweest komt er iemand zondagochtend en koopt dan gelijk.
Zouden jullie altijd 2x willen kijken? Ik kreeg het advies om dat wel te doen, maar de moed zakt steeds in de schoenen als je een leuk paard heb gereden en dan de dag erna alweer verkocht is...
Luusje_Kviek schreef:Helaas ben ik nog steeds niet geslaagd, iedere keer als ik een 2e keer wil komen kijken koopt iemand het paard na 1x kijken. Als ik bijv. zaterdag ben geweest komt er iemand zondagochtend en koopt dan gelijk.
Zouden jullie altijd 2x willen kijken? Ik kreeg het advies om dat wel te doen, maar de moed zakt steeds in de schoenen als je een leuk paard heb gereden en dan de dag erna alweer verkocht is...
Muze schreef:Luusje_Kviek schreef:Helaas ben ik nog steeds niet geslaagd, iedere keer als ik een 2e keer wil komen kijken koopt iemand het paard na 1x kijken. Als ik bijv. zaterdag ben geweest komt er iemand zondagochtend en koopt dan gelijk.
Dat ligt echt aan je eigen gevoel erbij.
Bij mijn vorige pony ben ik na 1 keer kijken overgegaan tot koop ( Nouja eerst keuren en dan kopen).
Bij de pony daarvoor wel 2 keer gegaan.
Ik heb zelf geen haast en wil niks overhaast doen.
Als
Ik ben wezen kijken, nog even “ een nachtje erover wil slapen” en paard is dan verkocht. Dan denk ik echt “ dan heeft het zo moeten zijn”.
Maar dat is hoe ik er zelf in sta.
Mer1980 schreef:Ik werk momenteel met maar 1 potentiële koper tegelijk. Ze krijgen alle tijd kunnen een paar nachtjes slapen en mogen meerdere keren komen. (Nou ja heb er 3 gehad). Allemaal na de eerste keer super enthousiast maar omdat ze zoveel tijd krijgen van mij en dat ik ook vrij makkelijk ben (afkeur kosten voor mij bijv. bij keuren) haken ze toch af. Ik als verkoper ga er dus nu steeds meer over twijfelen of ik iemand nog wel een paar keer wil laten komen, want ze haken steeds af op datgene wat ze eigenlijk van tevoren al weten.(pony wel braaf, maar toch te groen)