Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anouk_H schreef:Wauw heftig ongeluk geweest Splinter! Inderdaad knap dat je er weer op bent gegaan inmiddels! Ook bedankt voor de reminder, ik had eens bij iemand 'kwikout' beugels gezien. En dankzij jouw bericht ben ik meteen op marktplaats gaan kijken en heb ik ze net gekocht!
Ik heb inmiddels ook 17 juni een afspraak gepland staan met de zadelpasser, dus hopelijk kan ik binnenkort wat serieuzer aan de slag met een goed passend zadel
Anouk_H schreef:Wauw heftig ongeluk geweest Splinter! Inderdaad knap dat je er weer op bent gegaan inmiddels! Ook bedankt voor de reminder, ik had eens bij iemand 'kwikout' beugels gezien. En dankzij jouw bericht ben ik meteen op marktplaats gaan kijken en heb ik ze net gekocht!
Ik heb inmiddels ook 17 juni een afspraak gepland staan met de zadelpasser, dus hopelijk kan ik binnenkort wat serieuzer aan de slag met een goed passend zadel
Sizzle schreef:Wat een heftig verhaal splinter en wat dapper dat je het gewoon weer opgepakt hebt
PSvanLot schreef:Ik vind het ook erg knap dat je nu weer zo onbevangen rondrijd!
Mrs_Midnight schreef:Hoi hoi, wel bijgelezen maar zoals gewoonlijk in etappes![]()
Wel weer veel knappe paarden langs zien komen.
Wat een heftig ongeval Splinter! Fijn dat je nu weer lekker rond rijd.
Oei. Ik heb Timmie laten ontploffen.....Hij ging gister zo lekker aan de longe dat ik dacht, ik leg er eens een longeer singel om....Dat had ik dus beter even niet kunnen doen hahahahaaha!!! Hij ging helemaal uit zijn panty, geen idee dat er zo'n rodeo-bok inzat hahahaha!
Uiteindelijk is het ook weer positief geeindigd maar ik had dit even niet zien aankomen, aangezien ik er van alles op kan leggen zonder dat hij flipt, pads, zadels, bareback pads, al dan niet met de singel aangetrokken. Maar een singel is dus een no-go. Dus een projectje...
MirandaMalik schreef:Vientje haha ja dat is wel heel druk.![]()
Ik vind dat Pinda best kan helpen, ze moet leren in de kruiwagen te poepen.