Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Granoek schreef:Mijn vriend en een andere vriend zijn nieuwe palen in de grond aan het steken aan de kleine wei (waar Duke de oude kapot had getrokken)
[ [url=m/4aqLBG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zou hij toch niet meer uit de grond mogen krijgen
[ [url=m/VnbOJi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op de leslocatie wilde hij dus wel niét meer terug er op haha, blijven toch kinderen hé. Ik ben voor nu al blij om te weten dat er dingen zijn van waaruit we kunnen verder bouwen

Ik had Dina een touw omgeslagen en wilde Dex pakken maar die glipte langs ons door en liep de weg op!
In volle vaart liep hij hup de oprit op en de stal in
Toen ik 2 minuten later met Dina binnen kwam stond hij in het gangpad van het koeienhooi te eten hahahah

na een tijdje liep hij zelfs heel ontspannen met zijn hoofdje laag en toen zijn we terug gegaan, wat ook heel goed ging. We zijn de stal dan nog een stukje voorbij gelopen de andere kant op en dat ging ook goed
Paar keer nog over de oprit heen en weer, super!
Breng maar hier

als het een bruinschimmel was, was dat misschien nog gelukt
gerlindie schreef:Bij trekpaarden worden de schimmels nooit helemaal wit, of zeg ik nou wat doms?
Is het dan wel hetzelfde schimmelgen, of meer een soort Roan achtig iets?

En het wordt een druk weekend!

Waar hij niet dik van wordt maar wel misschien wat ondersteuning voor de spieren nu hij wat meer gereden wordt. Hij krijgt nu een schepje Subli zonder om lijnzaadolie onder te mengen en dan een klein bekertje pavo vital

14 jaar geworden, ouwe knorpot

Veel met zijn hoofd schudden en zodra we op de weg waren heeft hij ook een keer gebokt maar we hadden op voorhand afgesproken hem dan gewoon voorwaarts te houden want hij moet natuurlijk niet leren dat onnozel doen hem onder het werk uit krijgt. En eigenlijk onderweg niks geks meer gedaan. Een paar keer zo trippelen en draven op de plek maar dat had ik wel gedacht, aan de hand heeft hij dat ook nog wel eens aan zich om dat te testen. Het is geen Dexter natuurlijk maar dat heeft hij al vele malen eerder bewezen
Het draaien in de lamoenen was even akelig voor hem, touwen rond zijn benen hadden we geoefend maar een buis waar je tegen moet duwen dat konden we niet echt oefenen. Na een paar rondjes op het erf ging dat eigenlijk als vanzelf en toen zijn we een klein stukje de weg op gegaan omdat we op het erf niet lang genoeg gewoon rechtdoor konden en ik ben er op de weg nog even naast blijven lopen met de teugels en een vriendin liep dan voor met hem mee, dat ging eigenlijk super