Ik weet niet of je weet wie Bosco Dawn is Pringle? hij was ook een van de ggk hengsten van t stamboek maar hij was niet zo lief als hengst.
Mijn knappe Querido.. (was tijdens internationale Working Equitation Wedstrijd tevens Duits Kampioenschap paar weken geleden)
Jesser, kom jij morgen zo'n work equitation clinic op stal ter Denge geven?Pringle, leuukk hij is nu alweer ruim een jaar van mij!
Jesser schreef:Change ja klopt inderdaad! We hebben er zin in..Daar sta ik op stal met 2 D pony schimmels en een zwarte merrie. Ik doe zelf niet mee maar zal nog wel even komen kijken.
Change3x schreef:Knappe [naam]! Kan ook niet anders met die paarden en pony's die van Tieks wegkomen. Hahaha precies!
dreamer, gaaf doe tode laarzen.. persoonlojk zou ik voor een d.blauw met rood dekje gaan, knallen ze nog meer
Zit ik ook over na te denken nu! Maar dit was al onze springset voordat ik m'n laarzen had, vandaar deze keuze
Gaaf zeg Pringle!!Mooie foto's Jesser!aah ook mooie foto's dreamer Morgen weer twee rondjes B rijden met Mickey
En hoe zijn de rondjes B gegaan paljaslaura? Wij hebben gister gesprongen en het voelde zo goed Hij was fanatiek, zocht naar de hindernis en twijfelde nergens meer! Superfijn. Hij wordt nu langzaamaan toch wel echt steeds witter. Ben benieuwd hoe hij onder zijn wintervacht uit komt.19 april ging het nog zo
Ziet er goed uit!Heeel goed 74 stijl foutloos en hc rondje ook foutloos. Barrage 79 stijlpunten foutloos en daarmee een derde prijs! Super trots. Eindelijk weer op de rit door m'n nieuwe instructeur