Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calypso84 schreef:Ilsemarie schreef:@clypso84: als je jou eisen op sporthorses.nl invoert is dit de enige die eruit rolt...
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... kid/811842
Op MP alleen veulen en 5 jarige onbeleerde.
Ik dacht dat bont wel het een en ander te vinden was, maar blijkbaar heb je toch wel iets ingewikkelds gekozen![]()
Je leeftijdseis, tussen 7 en 10/11, waarom moeten ze al 7 zijn? (terwijl ze maar B van niveau hoeven te zijn)
Als je 5 en 6 eraan toevoegt heb je denk ik nog wat meer kans. Volgens mij is 6-10 ook wel de duurste leeftijd namelijk)
Bedankt, die had ik inderdaad ook al gezien!
MAAR ZIE JE WAT ZE MET DE MANEN HEBBEN GEDAAN!!!!!?? ewig zonde...
over leeftijd, ik wil geen jong paard. Ik ben helaas geen amazone die een paard wat kan aanleren de eerste jaren. rij al jaren paard maar altijd recreatief. heb zo mijn eigen ding aangeleerd. Om nu een jong paard daarin te betrekken vind ik geen goed plan. Ik moet leren van het paard of we gaan er samen voor.. maar wel met een 'volwassen' paard dus
edit, toch is ze wel mooi he...?
Stasja schreef:Merrie is vandaag goed gekeurd!!!! Woensdag komt ze naar stal![]()
Vind het super spannend mijn eerste echte eigen paard. Vandaag ook nog even gereden en dat ging super fijn. We moeten nog veel leren samen maar ik heb er alle vetrouwen in![]()
Ik heb best lang gezocht dus voor iedereen die nog op zoek is heel veel suces, het gaat zeker lukken. En een leuke lieve bonte natuurlijk ook!