Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
michelle___ schreef:Thea_Ste schreef:of in zo'n emmer water met roze kleurstof dompelen (jeweetwel, waar je zo van die lelijke geverfde tshirts mee kunt makenkom niet op de naam)
Ja, zo wou ik het doen.
Ik denk dat als ik het met de wasmachine doe, het hele gezin nog een tijdje met roze getinte kleren loopt.
x_Milou schreef:Ik ben een merkenmens, vind gewoon altijd dat die hele fijne spullen hebben, of ik ga juist weer voor hele goedkope dingen (al komt dat met paardrijspullen niet zo heel veel meer voor, omdat ik die meestal lelijk vind) Zo ging ik vandaag naar school in Uggs, een G star shirt, een broek van de uitverkoop bij de h&m en een vestje van de hema uit de goedkope basiscollectie. óf idiooit duur, óf heel goedkoop
![]()
Michelle, ik wil ook echt helemaal een op en top setje, alleen wordt het mijne niet helemaal roze maar ga ik er bruin bij mixen
Hebben we geen nieuw topic nodig of mogen we doorgaan tot de 500?
x_Milou schreef:Op een schimmel zou ik ook voor iets donkerders gaan.
Komt Petrie ook met een zomercollectie? Niet dat ik daar iets aan heb, want die laarzen zijn me toch veel te duur, maar altijd leuk om naar te kijkenMoet er niet aan denken dat ik van al die laarzen 1tje uit moest kiezen
De vorige keer was het makkelijk, ik wou geen lak (beetje foute combi met oud engels jasje) en een bruine zool en gewoon zwart. Toen hoefde ik alleen tussen Petrie Coventry en De Niro Ottoviano te kiezen, maar het vetertje van De Niro is mooier
x_Milou schreef:Maar komen ze ook niet elk jaar met wat nieuws? Vorig jaar hadden ze dat grainleer toch, dat is zooo mooiEn het Superior model
Als ik ooit trainingslaarzen moet kom ik er helemaal nooit uit, dan heb je zooo veel keus en hoef ik me niet meer vast te houden aan zwart en een beetje beschaafd
Lipica Seahorse is ook echt heeeeeeeel mooi, en dan de polo met gewoon een flapje, niet met een gesp, en dan witte stiksels en een bruine zoolAlleen ga ik toch liever voor iets als De Niro oid.
lisaislisa schreef:x_Milou schreef:Maar komen ze ook niet elk jaar met wat nieuws? Vorig jaar hadden ze dat grainleer toch, dat is zooo mooiEn het Superior model
Als ik ooit trainingslaarzen moet kom ik er helemaal nooit uit, dan heb je zooo veel keus en hoef ik me niet meer vast te houden aan zwart en een beetje beschaafd
Lipica Seahorse is ook echt heeeeeeeel mooi, en dan de polo met gewoon een flapje, niet met een gesp, en dan witte stiksels en een bruine zoolAlleen ga ik toch liever voor iets als De Niro oid.
ja dat wil ik ook, ik denk dat de niro's wat te duur zijn voor mijn budget