Zomercollecties 2012!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

minouesmee

Re: Zomercollecties 2012!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:27

Staat mooi op je paardje San_ner! :)

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:31

Is DL bij de bicolors op calevo Full dressuur?
ben aan het twijfelen om daar de navy/bronce bicolor te bestellen met korting:)

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:32

Dl is full dressuur :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:33

DL is Full dressuur idd. :)

Aah, ik baal zo dat ik niks van de nieuwe collectie kan bestellen.. trailer moet gemaakt, net de DA bij m'n paard gehad.. moet natuurlijk net als er een nieuwe collectie is. :Y)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 20:18

michelle___ schreef:
Thea_Ste schreef:
of in zo'n emmer water met roze kleurstof dompelen (jeweetwel, waar je zo van die lelijke geverfde tshirts mee kunt maken :') kom niet op de naam)

Ja, zo wou ik het doen.

Ik denk dat als ik het met de wasmachine doe, het hele gezin nog een tijdje met roze getinte kleren loopt. :))

Of een witte hengstenketting met een rode sok wassen :')

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 20:49

x_Milou schreef:
Ik ben een merkenmens, vind gewoon altijd dat die hele fijne spullen hebben, of ik ga juist weer voor hele goedkope dingen (al komt dat met paardrijspullen niet zo heel veel meer voor, omdat ik die meestal lelijk vind :') ) Zo ging ik vandaag naar school in Uggs, een G star shirt, een broek van de uitverkoop bij de h&m en een vestje van de hema uit de goedkope basiscollectie. óf idiooit duur, óf heel goedkoop :')
Michelle, ik wil ook echt helemaal een op en top setje, alleen wordt het mijne niet helemaal roze maar ga ik er bruin bij mixen :')
Hebben we geen nieuw topic nodig of mogen we doorgaan tot de 500?

Ook mooi! :9
Alleen ik vind bepaalde bruin-tinten niet zo mooi staan op mijn zwarte tankie. :)) Lijkt het net zo'n legertank, zegt me vader haha.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 20:50

lovey_ou schreef:
Of een witte hengstenketting met een rode sok wassen :')

Haha, heb ik wel weer mooie roze sokken. :+

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 20:52

dan zijn ze ineens matchend met je hengstenketting <<)

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 20:54

Haha, daar heb ik dan al sokken bij.
Maar een éxtra paar kan natuurlijk geen kwaad. :')

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:27

Ik ga toch voor de volgende set, Bicolor is wintercollectie, maar polo niet :D
foto's van internet
Afbeelding

en

Afbeelding

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:47

Leuk :D

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:49

Ik vond het geel toch wat snel vies en misschien niet zo mooi op onze schimmel :P

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:51

CaroLawson schreef:
Ik vond het geel toch wat snel vies en misschien niet zo mooi op onze schimmel :P

nee dan denk ik dat deze mooier staat idd..!

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:54

Op een schimmel zou ik ook voor iets donkerders gaan.
Komt Petrie ook met een zomercollectie? Niet dat ik daar iets aan heb, want die laarzen zijn me toch veel te duur, maar altijd leuk om naar te kijken :') Moet er niet aan denken dat ik van al die laarzen 1tje uit moest kiezen :') De vorige keer was het makkelijk, ik wou geen lak (beetje foute combi met oud engels jasje) en een bruine zool en gewoon zwart. Toen hoefde ik alleen tussen Petrie Coventry en De Niro Ottoviano te kiezen, maar het vetertje van De Niro is mooier :')

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:56

Volgensmij hebben die geen seizoenscollecties :n

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 21:58

x_Milou schreef:
Op een schimmel zou ik ook voor iets donkerders gaan.
Komt Petrie ook met een zomercollectie? Niet dat ik daar iets aan heb, want die laarzen zijn me toch veel te duur, maar altijd leuk om naar te kijken :') Moet er niet aan denken dat ik van al die laarzen 1tje uit moest kiezen :') De vorige keer was het makkelijk, ik wou geen lak (beetje foute combi met oud engels jasje) en een bruine zool en gewoon zwart. Toen hoefde ik alleen tussen Petrie Coventry en De Niro Ottoviano te kiezen, maar het vetertje van De Niro is mooier :')

Ik moest heel nodig laarzen hebben, en ik wou persé petries.
Dus ik heb heel internet afgestruind en uiteindelijk heb ik ze gevonden, nou wil ik wel met lak :j Of bruin, of cognac of seahorse van lipica, of met grijs :j
Ik kom er nooit uit :')

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:03

Maar komen ze ook niet elk jaar met wat nieuws? Vorig jaar hadden ze dat grainleer toch, dat is zooo mooi :9 En het Superior model :9
Als ik ooit trainingslaarzen moet kom ik er helemaal nooit uit, dan heb je zooo veel keus en hoef ik me niet meer vast te houden aan zwart en een beetje beschaafd :')
Lipica Seahorse is ook echt heeeeeeeel mooi, en dan de polo met gewoon een flapje, niet met een gesp, en dan witte stiksels en een bruine zool :9 Alleen ga ik toch liever voor iets als De Niro oid.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:07

x_Milou schreef:
Maar komen ze ook niet elk jaar met wat nieuws? Vorig jaar hadden ze dat grainleer toch, dat is zooo mooi :9 En het Superior model :9
Als ik ooit trainingslaarzen moet kom ik er helemaal nooit uit, dan heb je zooo veel keus en hoef ik me niet meer vast te houden aan zwart en een beetje beschaafd :')
Lipica Seahorse is ook echt heeeeeeeel mooi, en dan de polo met gewoon een flapje, niet met een gesp, en dan witte stiksels en een bruine zool :9 Alleen ga ik toch liever voor iets als De Niro oid.

ja dat wil ik ook, ik denk dat de niro's wat te duur zijn voor mijn budget :')

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:12

lisaislisa schreef:
x_Milou schreef:

ja dat wil ik ook, ik denk dat de niro's wat te duur zijn voor mijn budget :')

Ik doe niet meer aan low-budget schoenen :') (Lipica gaat nog wel denk, nooit geprobeerd, is een uur rijden.) Dat gaat allemaal binnen no time kapot bij mij. QHP laarzen heb ik een jaar mee gedaan, toen was de rits al een keer vervangen en vielen de gaten erin, na een half jaar zagen ze er al niet meer uit. Mn HKM winterlaarzen gingen ongeveer 3 maanden mee (wij hebben heel vuil zand in de buitenbak :')). Goedkope jodhpurs heb ik ook wel eens geprobeerd, maar die zijn altijd zo snel niet meer waterdicht, dan slijten ze wel minder snel omdat ik ze dan minder aandoe. Nu heb ik De Niro wedstrijdlaarzen, Ariat winterlaarzen en Ariat jodhpurs, heeft me handenvol geld gekost maar dan heb je ook wat :')

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:15

Ja QHP's zijn rotdingen ik heb het eerste paar 8 maanden gehad, 2x linker en 1x rechter rits gemaakt en allebei weer kapot en er zat een gat van 5 bij 5 cm in :'). Toen moest ik voor de Hippiade nieuwe hebben, dus dezelfde gekocht, na 4 maanden waren weer allebei de ritsen kapot :(
Dus wou nu goede laarzen :P

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:16

Mijn QHP's gaan nu al langer als twee jaar mee. Maar ik draag ze hooguit twee keer per week. :+ Ze beginnen nu wel aan alle kanten in te zakken.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:21

Hoe kun je in godsnaam zo lang met QHP doen? :') Wij hebben ook wel vies zand in de bak :P

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:22

Ik heb géeen idee. :=

Maar wil nu wel heel graag cognac bruine laarzen. :9 Nog even sparen, en kijken welke.

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:28

Ik heb de prijs van de bruine springschoenen met bont :) : €36,-

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:29

elfje72 schreef:
Ik heb de prijs van de bruine springschoenen met bont :) : €36,-

O dan wil ik ze wel bestellen bij je in maat L! :))