Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xRowina schreef:Vanmiddag wezen kijken bij een 12-jarige BWP merrie van 1.73m. Echt een superleuk dier! Heerlijk voorwaarts en zeer soepele gangen. Maar ondanks dat ze erg voorwaarts is toch heel erg beheersbaar en koel in het hoofd. Echt het paard dat we zoeken! Dus we gaan nog even een vervolgafspraak maken om nog eens te komen rijden en zijn we dan nog steeds zo enthousiast dan maken we de keuze
Snoekiej schreef:Ja, die heb ik inderdaad ook in het lijstje staan, en hij heeft vaak paarden staan die me aanspreken. Ik wil hem binnenkort eens gaan bellen. Zag ook dat Stoeterij van der Vlist weer een leuke had staan, dus die heb ik gemaild. En H&H sporthorses (oid?) heeft af en toe ook wel wat leuks ertussen staan vind ik.
Snoekiej schreef:Deze: http://sporthorses.nl/advertentie/paard/id/90868
Hebben ze veel jonkies staan daar?
@ Jolanda, zou je mij ook willen pben?
Snoekiej schreef:Deze: http://sporthorses.nl/advertentie/paard/id/90868
Hebben ze veel jonkies staan daar?
@ Jolanda, zou je mij ook willen pben?
Snoekiej schreef:Ja, die heb ik inderdaad ook in het lijstje staan, en hij heeft vaak paarden staan die me aanspreken. Ik wil hem binnenkort eens gaan bellen. Zag ook dat Stoeterij van der Vlist weer een leuke had staan, dus die heb ik gemaild. En H&H sporthorses (oid?) heeft af en toe ook wel wat leuks ertussen staan vind ik.
Pollux schreef:Vandaag bij de Zizi Top wezen kijken. Leuk dier! Pietsie ril in de omgang, maar niet erg. Wat kat uit de boom kijkerig, maar als hij het vertrouwt nieuwsgierig naar je. Fijn dier om te rijden, maar de beweging schiet voor mij te kort: te ponyachtig, eigenlijk wat ik een beetje verwachtte naar aanleiding van het filmpje. Paard gaf me een heel goed en safe gevoel verder, maar heeft te weinig beweging voor mijn ambities en smaak. Kan het paard wel aanraden voor wie beweging wat minder belangrijk vindt. Beestje is nu ongeveer 1.62 m en is 3,5 jaar .
P_Tries schreef:Ik ben benieuwd naar een pb daarover Lady, wie weet kun je erbij zetten wat je aanspreekt aan het paard en wat niet helemaal.. ?
Ik ben weer rustig aan het rondkijken, heb nu 4 paarden gezien.
2 daarvan hadden best mijn paard kunnen worden, maar niet correct op of over de benen.. Dus helaas, ik zoek rustig verder.
sassie81 schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen na al een poosje te hebben meegelezen.
Ik heb ook enkele fijne dressuurpaarden te koop. Van 10jr oud op Z2 nivo tot 3jr oud en net onder het zadel en dan alles daar tussenin zit![]()
Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen haast mee heb en ze mij zeker niet in de weg staan. Gelukkig vind ik ze allemaal zo leuk dat ik nog elke keer met plezier opstap.
Misschien dat ze voor dit topic wat aan de prijs zijn, maar het zijn dan ook wel betere (sport) paarden.
Maar goed je weet nooit .....