Mimpje schreef:Nou ik vind d'r allesbehalve 'gewoontjes'. Volgens mij moet je ook een beetje door de foto's heen kijken, want als deze foto's bij stralende zon waren gemaakt, had ze je tegemoet geglansd en dat geeft meteen een heel ander beeld. Verder is dit paard rijk bespierd, ze heeft genoeg massa maar toch elegant, een sterk achterbeen, mooi knietje in het voorbeen, prachtige bovenlijn, mooi hoofd en een mooie houding in beweging. Dat zijn denk ik toch wel dingen die je in een gemiddelde Z-proef (en hoger) goed kunt gebruiken. Verder is ze röntgen ook ok, kun je er ook nog leuk mee fokken want ze is ster en heeft een mooie bloedopbouw én er zit een mooi prijsje aan.
Natuurlijk wilt dit niet zeggen dat ze het ook allemaal gaat doen over een paar jaar, maar bij zo'n jong paard koop je toch de verwachting. Als je op zoek bent naar een beleerd paard, nogal wiedes dat dit dan niks voor je is... En smaken verschillen natuurlijk! Gelukkig maar, anders wordt de vijver wel erg klein waar je met z'n allen in aan het vissen bent
@Mimpje..ik vind het wel een knappe merrie, en zou zeker bij haar gaan kijken (prijs is een "koopje"voor een ster merrie...).
Haar bewegingen zullen onder het zadel echt niet gewoontjes zijn..anders was ze ook geen ster geworden met de keuring
. Leuk dier! en kwa kleur..ach mij maakt het persoonlijk geen worst uit al is ie zo lelijk als de nacht als hij/zij maar kan lopen.
.

met dit weer vindt ik het ook niet erg dat ik lekker thuis kan blijven