Weet iemand een leuke naam voor een donkerbruin hengstveulen van Chippendale x Vilucienne v. Olivi? Moet met een I beginnen.Graag eentje wat niet iedereen gebruikt.Een orginele graag.
bedankt allemaal Ik heb al eentje gevonden,Ivesdale!
jolandje
Geplaatst: 23-04-13 23:40
hebben jullie nog een leuke naam voor een veulen dat nog geboren moet worden en veeeeels te laat is? het is een AMHA veulen, een heel kleintje dus de naam moet beginnen met Josta's...................
Josta's Long Expected Josta's Late Night Show Josta's Coming Soon Josta's To Be Continued Josta's Trop Tard / Too Late Josta's Fashionably Late
indriss
Geplaatst: 25-04-13 07:46
Nou omdat ik slecht ben ik namen verzinnen wil ik alvast een naam voor een hengstje bedenken. Onze Elite Sport merrie van Unetta is vandaag uitgeteld van Wynton. Bij een merrie veulen wordt de naam Inetta.En bij een hengst???
zou leuk zijn als er iets van unetta in zit. Haar laatste hengst heet Dante D Unet. Heeft iemand leuke ideeen.Moet met een I beginnen
enjoy86
Geplaatst: 25-04-13 09:12
josta's little one
jolandje
Geplaatst: 25-04-13 09:36
bedankt voor het meedenken hoor, maar gisternacht is ons veulen geboren, een hengstje , ik heb hem Josta's long long While genoemd ( Wiley)
enjoy86
Geplaatst: 25-04-13 09:38
jolandje schreef:
bedankt voor het meedenken hoor, maar gisternacht is ons veulen geboren, een hengstje , ik heb hem Josta's long long While genoemd ( Wiley)
Hallooo Wij verwachten over een maand een veulentje, en ik zoek eigenlijk nog naar meer namen, om daar de leukste uit te zoeken. Ik heb er al wat, en ik hou van deze 'stijl' namen Baltimore-Hengst Cisco-Hengst Narobi-Merrie Chinouc- Merrie Weet hier iemand nog meer namen die een beetje in dit rijtje thuis passen