Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:Kirsten_S schreef:Mensen iedereen heeft een eigen mening. Oke de een heeft zijn hart op de goede plek en de andere niet.
Je eigen familielid doe je toch ook niet weg als het te duur wordt of het te veel pijn lijdt?
wat bedoel je nou met je hart op de goede plek hebben?
ik vind het egoistisch als iemand een keuze ten bate van zichzelf en niet van het paard maakt.
dat vind ik nou personen met hun hart op een verkeerde plek.
en als je paard teveel pijn lijdt en niet geholpen kan worden dus,laat je hem dan maar lijden vanwege jouw zielige gevoel?
als een dier niet meer geholpen kan worden is het wel heel egoistisch om hem/haar bij je te houden omdat je het zielig vind om hem te laten slachten of inslapen.
BarbaLala schreef:Als ik later (over 3 jaar om precies te zijn), een eigen paard heb, en ik sta voor de keuze slachten of inslapen, kies ik het 2e.
Wel zou ik mn paard daarna niet naar de rendac doen, maar laten cremeeren.
Lielle schreef:Oke, dus ik houd niet van mijn paard? Graag niet zo kortzichtig reageren.
ManDy_Charon schreef:als je van je paard houd laat je hem inslapen en (als je er geld voor hebt) cremeren [hoe schrijf je dat?] zodat je hem altijd nog bij je hebt
ManDy_Charon schreef:ik ben het met je eens..
als je van je paard houd laat je hem inslapen en (als je er geld voor hebt) cremeren [hoe schrijf je dat?] zodat je hem altijd nog bij je hebt
het lijkt me niet dat je zoiets hebt van ; agja mijn paard gaat toch al dood dus breng ik hem maar naar de slager dan kunnen andere mensen er ook nog van genieten ofzo
als je van je paard houd laat je hem inslapen en (als je er geld voor hebt) cremeren [hoe schrijf je dat?] zodat je hem altijd nog bij je hebt
het lijkt me niet dat je zoiets hebt van ; agja mijn paard gaat toch al dood dus breng ik hem maar naar de slager dan kunnen andere mensen er ook nog van genieten ofzo
Kirsten_S schreef:ik denk dat je het nog een keer moet lezen want de boodschap is volgens mij niet overgekomen!
xDodox schreef:Ik denk hetzelfde. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden om geslacht te worden. Paarden weten dan wel niet wat het is, maar wij wel. Ik vind ook dat ze een vredige dood moeten hebben.