Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
d0nnaa_dan schreef:Bedankt voor de suggesties van de mensen op de vorige pagina! Zitten erg leuke tussen
- Potential Winner
- Perfect Lover
- Pleasure's Mine
- Provocative Girl
- Pleasant Surprise
- Pour Moi
- Pretty Woman...
- Perle Fine (wat betekent dit eigenlijk? Iets met fijne/mooie parel?)
De P is toch best lastige letter hè, als je ziet wat er allemaal met de W uit komt rollen
UMayDream schreef:Hier ook al eerder gepost, maar geen antwoord gekregenDus alsnog:
Wie weet er een leuke naam voor een asbakkenrasje driekleur x Fries? 't liefst een beetje sjieke naam, zoals Mighty Prince, Midsummernightsdream, het maakt eigenlijk niet zoveel uit, als 't maar een mooie naam is
xTinkertje schreef:Ik zoek nog soort van SPortnaam
Me pony heet Meranti maar wil er nog wat bij
Hele naam is : Meranti B (van Brandy XIII = die B waarschijnlijk)
vind het zo... Kort
Fiebie schreef:xTinkertje schreef:Ik zoek nog soort van SPortnaam
Me pony heet Meranti maar wil er nog wat bij
Hele naam is : Meranti B (van Brandy XIII = die B waarschijnlijk)
vind het zo... Kort
Nou hier een paar suggesties...
Even vanuit gaande dat Meranti ook iets met hout te maken heeft....Die staan in het dik aangegeven
* Meranti's Blessings
* Meranti di Milano
* Meranti Morrero ( even opgezocht.... niet zo leuk... betekend 'zal sterven...'![]()
* Meranti da floresta Portugees
* Meranti del bosque Spaans
* Meranti da scolpiti( betekend uit het hout gesneden) Italiaans
* Meranti of the Woods engels
* Meranti Bi Scolari - ITaliaans
Verder ben ik even inspiratieloos
Fiebie schreef:UMayDream schreef:Hier ook al eerder gepost, maar geen antwoord gekregenDus alsnog:
Wie weet er een leuke naam voor een asbakkenrasje driekleur x Fries? 't liefst een beetje sjieke naam, zoals Mighty Prince, Midsummernightsdream, het maakt eigenlijk niet zoveel uit, als 't maar een mooie naam is
* Trésor du Roi
* Majorité Magnifique
* Minestre Grande
* Lovely Lady
* Très Jolie
* Vivant du Sauvage
* Maeve des Bois
Goh..... heeft een beetje een Franse Touch gekregen...maar goed... Ik vind ze wel Chique