Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

)

d0nnaa_dan schreef:Bedankt voor de suggesties van de mensen op de vorige pagina! Zitten erg leuke tussen
- Potential Winner
- Perfect Lover
- Pleasure's Mine
- Provocative Girl
- Pleasant Surprise
- Pour Moi
- Pretty Woman...
- Perle Fine (wat betekent dit eigenlijk? Iets met fijne/mooie parel?)
De P is toch best lastige letter hè, als je ziet wat er allemaal met de W uit komt rollen
UMayDream schreef:Hier ook al eerder gepost, maar geen antwoord gekregenDus alsnog:
Wie weet er een leuke naam voor een asbakkenrasje driekleur x Fries? 't liefst een beetje sjieke naam, zoals Mighty Prince, Midsummernightsdream, het maakt eigenlijk niet zoveel uit, als 't maar een mooie naam is
maar goed... Ik vind ze wel Chique
xTinkertje schreef:Ik zoek nog soort van SPortnaam
Me pony heet Meranti maar wil er nog wat bij
Hele naam is : Meranti B (van Brandy XIII = die B waarschijnlijk)
vind het zo... Kort
Die staan in het dik aangegeven 

Zoals Morrero etc? Fiebie schreef:xTinkertje schreef:Ik zoek nog soort van SPortnaam
Me pony heet Meranti maar wil er nog wat bij
Hele naam is : Meranti B (van Brandy XIII = die B waarschijnlijk)
vind het zo... Kort
Nou hier een paar suggesties...
Even vanuit gaande dat Meranti ook iets met hout te maken heeft....Die staan in het dik aangegeven
* Meranti's Blessings
* Meranti di Milano
* Meranti Morrero ( even opgezocht.... niet zo leuk... betekend 'zal sterven...'![]()
* Meranti da floresta Portugees
* Meranti del bosque Spaans
* Meranti da scolpiti( betekend uit het hout gesneden) Italiaans
* Meranti of the Woods engels
* Meranti Bi Scolari - ITaliaans
Verder ben ik even inspiratieloos

)
)
)
) 
dus die valt af.
dus of Meranti da floresta (bos > hout
) of Meranti da scolpiti (erg passend nog steedss
) 

haha ik twijfel nog
Fiebie schreef:UMayDream schreef:Hier ook al eerder gepost, maar geen antwoord gekregenDus alsnog:
Wie weet er een leuke naam voor een asbakkenrasje driekleur x Fries? 't liefst een beetje sjieke naam, zoals Mighty Prince, Midsummernightsdream, het maakt eigenlijk niet zoveel uit, als 't maar een mooie naam is
* Trésor du Roi
* Majorité Magnifique
* Minestre Grande
* Lovely Lady
* Très Jolie
* Vivant du Sauvage
* Maeve des Bois
Goh..... heeft een beetje een Franse Touch gekregen...maar goed... Ik vind ze wel Chique
Weet je toevallig ook wat ze betekenen
? Ik vind Majorité Magnifique heel mooi!