Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Ja, dan kloppen die verhoudingen wel. Helder. Hahahaha. En je hebt een leuke lieve stem.
pien_2010 schreef:Kijk jij hebt het heel vaak over de terror, de draak etc. Ik zag echt wel dat Chris voorzichtig was als ze langs kwam, maar ze heeft niets naars gedaan. Ze deed gewoon voortdurend stinkend haar best. Ik had echt wel een gevecht of zo verwacht, of dat ze eventjes er van door ging, zou bokken, proberen het een of het ander.
Maar dat deed ze helemaal niet. HEt is een wat beperkt paardje met haar lijf (had Hercule ook dus ik bedoel dat puur objectief en niets naars mee) en toch mede dankzij jouw rijtalent, ging ze tot het gaatje om het uiterste eruit te halen. Maar het is ook een locomotiefje dat op gang moet komen.
Ik vond bv ook zo aandoenlijk dat ze in die slangenbogen alsmaar de neiging had om uit te waaieren. Ze kan gewoon nog niet zo goed buigen in haar middenribkastje.
Dat proesten, kwam volgens mij ook echt van "poehé, dit valt niet mee, poehé, dit valt niet mee en zo haar best doen" IEts geconcentreerds of zo en daar mee proberen te dealen. Later het proesten met strekken (voorwaarts neerwaarts lang worden en de hand volgen) dat lees ik als echt ontspannen. Dat is een totaal andere proest. Kijk de dame moest natuurlijk wel echt aan de bak, en al die overgangen rijden, deed Chris volgens mij, om er meer impuls in te krijgen. Want dat heeft ze niet zo van haar zelf. Ze is niet zo loperig. Ze is meer een Hercule en dat was tegenovergesteld van Polie, die super heet was (meer trakhener volgens mijn instructrice)
petraaken schreef:Nu al vacht aan het aanmaken?Die van mijn staan nog in hun zomervacht. Al zal het misschien nu ook wel snel gaan als het verder het weer blijft zoals het vandaag is. Fris met veel wind en regen. Nu de dagen korter worden is dat ook wel het sein voor hen om hun wintervacht aan te maken.
petraaken schreef:Kruising met een warmbloed misschien? Kan me alleen geen voorstelling maken van de kleur zwart wildkleur.
Dei conversaties tussen jullie zijn echt wel hilarisch.Kan me voorstellen dat je bij mannelijk bezoek liever een stel stoere herders naast je hebt die goed onder appèl staan.
La_Lune schreef:Mooie match voor Rêve?![]()
Muga schreef:Ik wil echt zo in jullie leven meekijken... hilarisch. Deel vooral deze conversaties, ik geniet ervan!
pmarena schreef:Was het niet iets van een Fjord met een groter paard ofzo...?
Maddy_Paola schreef:Was t geen murgese? Italiaans ras, beetje barok gebouwd, maar wel gaaf zo een knap paard dat je 'in het wild' tegen komt