Marije_1997 schreef:Ik begin langzaam aan te twijfelen of ik niet een veulen ga kopen (I know je weet niet hoe ze uitgroeien etc.). Helaas blijkt dat m'n aankoop van vorig jaar atrose heeft. En werd door iemand (noem geen namen kan via pb) hypermobiel genoemd en zou botdefragmatie hebben, op basis van alleen foto's (rontgen en normaal) en 1 filmpje. Paard is niet gezien door die persoon. Maarja dan ga je toch twijfelen.
Heb alleen nog geen idee of ik dat dit jaar al wil gaan doen, of ooit in de toekomst. En wat ik wil etc moet ik ook nog over nadenken. Denk wel dat ik voor Spaans ga, eentje die rond de 160 uitgroeit. Kleur maakt niet uit. Hengst of merrie ook niet. Maar wel de juiste. En eentje waarmee ik kan groeien.
Er zitten wonderlijke personen op internet

Afhankelijk van hoe erg het is, kun je met beweging (veel op de wei/paddock) en supplementen nog het nodige doen. Dat is wel eindig maar wellicht schept het ruimte voor je.
Uit bovenstaande berichten moge duidelijk zijn, Iberisch moet je mee opletten. Iets te veel een hype op dit moment.
Ik zou iets zoeken dat bij je past en bij veulens; aannemelijk dat het groot genoeg wordt voor je.
Welk merkje er dan aan hangt is niet zo boeiend.