Een poel zonder water is ook gek

Ze is heel knap zo met haar zadel Berdien!
Prazani heeft vandaag voor het eerst op commando gegaloppeerd onder het zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vientje schreef:Wat vervelend PSvanLot, dat zit dan echt even hard tegen...snap je boosheid wel, heel frustrerend is dat. En op zich, omverlopen mag natuurlijk echt echt echt niet, in welke situatie dan ook. Dus dan ben je als het goed is wel even goed duidelijk geweest dat dat niet mag. Maar rot is het zeker, zulke situaties geven altijd zo'n kater-gevoel ook achteraf
Knappe Malik!Fijn dat hij het zo goed oppakt, lange lijnen is behoorlijk moeilijk. Dat blauwe hoofdstel blijft hem super staan!
Nou...ze hebben op stal sinds zaterdag besloten dat de paarden ipv alleen s middags op het gras, van s ochtends half 8 al op het gras gaan. Dus zonder overleg ineens een verdubbeling van graastijd, terwijl ze al echt heel veel binnen kregen (kwamen van een halve dag al aan als een malle, zijn al behoorlijk te dik nu). De hele groep waar Pinda staat (voor wie dit geldt) staat knettergek sindsdien, het is niet alleen Pinda. Dus ja, ik weet inderdaad bijna 100% zeker dat ze veel en veel te veel energie binnen krijgtBen not amused, in het algemeen ben ik super blij met onze stal maar dit soort dingen zijn niet tof.
Ben al aan het puzzelen op een oplossing, het duurt nl nog wel even eer dat het gras wat afneemt en men vindt het onzin (nou ja, vooral te lastig geloof ik) om de beesten halve dagen op de paddock te houden over de zomer.
We hebben er verder idd een leerzaam ritje opzitten, de les van zaterdag heeft aardig wat losgemaakt en het lijkt effectief te zijn
Granoek schreef:Sturen was hier ook moeilijk eerst! Is handig als je iemand bij je hebt om te helpen maar dat had ik niet dus hier duurde het wat langer
MirandaMalik schreef:Granoek schreef:Sturen was hier ook moeilijk eerst! Is handig als je iemand bij je hebt om te helpen maar dat had ik niet dus hier duurde het wat langer
Ik vind het altijd fijn alleen, veel te lastig om en je paard en nog iemand anders instructies te geven!![]()
Met mijn vorige heb ik veel gelangelijnt dus dat maakt het wat makkelijker.
En het maakt niet uit hoe lang het duurt, als we maar lol hebben!![]()
Vientje ja ik had al zo'n vermoeden want zo kijkerig zoeken naar dingen en rodeo wijzen meestal op te veel energie.
Gelukkig is het fructaan wel laag.
Psvanlot ze wilde niet op stal met droog hooi maar lekker buiten met sappig gras!
Liaan schreef:Jeetje wat heftig Splinter! Wat een mazzel heb je nog gehad. Geen last meer van gevolgen van je val? Mag ik vragen watvoor beugels je had en watvoor veiligheidsbeugels jullie nu allemaal hebben?
Ik heb toevallig met dit soort https://www.drunensruiterhuis.nl/stijgb ... NDfD_BwE#3 in mijn handen gestaan van het weekend. Maar vroeg mij af of ze echt zo veilig zijn, dus of je voet wel los komt.
Ik heb nu zelf die flexibele beugels die geven ook aan dat ze veilig zijn. Maar door dit soort verhalen wil ik gewoon echt goede veilige beugels hebben.