Klopt idd sta daar op stal en Judith idd ook

Zonde van de zadels hopelijk heb je snel wat passends
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
urosa schreef:Lindamusters: al een goed zadel gevonden voor Irocco?
lindamusters schreef:urosa schreef:Lindamusters: al een goed zadel gevonden voor Irocco?
Het is hopeloos, vooral vanwege mn budget. Heb van de zadelmaker een nieuw zadel gepast, dat was echt perfect maar je verslikt je wel 5 keer als je 2300 euro ziet op t kaartje. Dat kan ik echt gewoon niet betalen. Nu dacht ik een zadeltje te hebben, aanpassing laten doen maar zodra ik er met m'n dikke kont in ga zitten zakte het net zo hard weer op de schoft. Hopeloos. Nu heeft een kennis twee stubben zadeltjes gebracht en die ga ik morgen dan weer passen. Heb nu al zo veel zadels gepast in de afgelopen weken dat ik al bijna zelf zadelpasser kan worden geloof ik.
Maar door al het trieste gemuts heen was ik wel supertrots. Vanwege het niet hebben van een zadel en het verschrikkelijke weer had ik al meer dan twee weken niet gereden. Ik stapte vandaag gewoon zo op en hij deed helemaal niks geks, stapte er zo mee weg
meisje2000 schreef:lindamusters schreef:Het is hopeloos, vooral vanwege mn budget. Heb van de zadelmaker een nieuw zadel gepast, dat was echt perfect maar je verslikt je wel 5 keer als je 2300 euro ziet op t kaartje. Dat kan ik echt gewoon niet betalen. Nu dacht ik een zadeltje te hebben, aanpassing laten doen maar zodra ik er met m'n dikke kont in ga zitten zakte het net zo hard weer op de schoft. Hopeloos. Nu heeft een kennis twee stubben zadeltjes gebracht en die ga ik morgen dan weer passen. Heb nu al zo veel zadels gepast in de afgelopen weken dat ik al bijna zelf zadelpasser kan worden geloof ik.
Maar door al het trieste gemuts heen was ik wel supertrots. Vanwege het niet hebben van een zadel en het verschrikkelijke weer had ik al meer dan twee weken niet gereden. Ik stapte vandaag gewoon zo op en hij deed helemaal niks geks, stapte er zo mee weg
Wat voor soirt zadel zoek je qua merk maten enzo. Ik heb de mijne weer te koop omdat chameur wr uit gegroeid is. Misschien als de maten kloppen iets voor jou paard. Is een heerlijk zadel die ik liever niet kwijt ben maar kan niet anders omdat hij niet meer past. Is een zaldi
F_inley schreef:Met een binnenstal en binnenbak is het zoveel fijner zowel voor Fin als mij anders heeft hij het zo warm en ook ontzettend jeuk had hij vorige winter. Maar met buiten paarden snap ik het ongemak
Heb nu zo'n bucas deken met fleece voering die je op een nat paard kan gooien die is echt wel ideaal!
Wat fijn dat diva ook zo goed gaat hoevaak per week zit je er nu op?