Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Anneruth schreef:Grappig Daantjuh, vooral de eerste foto. Zo superrelaxed. Wat voor punten had je?
JudArthos schreef:Ohhh wat erg Cheytjuh, sterkte!
Gigi staat zonder ijzers en dit wil ik ook zo lang als het kan zo houden
Kaitlyn schreef:Het gaat mij ook niet zozeer om de stiften maar omdat ik wil voorkomen dat ze gevoelig gaat lopen door het (te) kort worden van de hoeven, vanwege het meer buiten rijden.
Ik durf ook rustig zonder ijzers te starten, helemaal het dressuur of je moet merken dat dat niet werkt.
spottedponie schreef:Mijn naam is Carly, 29 jaar uit Berkel-Enschot. Heb een eigen paard Ace (v. Oo Seven uit 2005) waar ik M eventing mee start en nog wat dressuur en spring (al hebben die laatste 2 beetje op een laag pitje gestaan qua wedstrijden).
Maar daar gaat het hier natuurlijk eigenlijk niet om...
Naast Ace heb ik vorig jaar haar dochter Ghost (v. Oscar) zelf zadelmak gemaakt en ingereden, die heeft inmiddels een paar maandjes wat rustiger aan gedaan door gebrek aan tijd en door het slechte weer, nu wordt het weer beter en zit ik wat makkelijker in mijn tijd (en heb een fijne hulp) om haar weer op te pakken en dan van de zomer te gaan starten... Zowiezo in de dressuur, springen gaan we even bekijken of ze daar beetje aanleg voor heeft zo ja dan start ik haar daar ook in, en heeft ze ook nog wat hart en lef over zal ik haar misschien ook wel een keer mee nemen naar een eventingwedstrijd...
heb geen foto's op deze pc, dus die houden jullie nog even tegoed