Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linni_ schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met hele jonge paarden? Ik heb een 3-jarige gezien die me erg aanspreekt, maar nog niet beleerd is. Nou zou ik zadelmak maken zowiezo niet zelf doen, maar het verder inrijden hoort er natuurlijk wel bij.. Ik heb echt geen idee of dat voor mij is weggelegd.. ben opzich wel een vrij zekere ruiter, maar denk dat dit toch wel een vak apart is?
MyWishMax schreef:Mijne was ingereden en kende het gas en de rem redelijk tot goed en het stuur redelijk. Toch was het nog best moeilijk om de basis er goed in te krijgen. Vooral qua aanleuning en wendingen. Was moeilijker dan ik dacht.
Nynke_Mandy schreef:Hallo,
Ik schrijf dit samen met een meisje die misschien een pony mag.
Ze is 8 jaar oud en heeft wel ervaring.
Ze springt zo'n 60 cm.
Ze rijdt B dressuur onderling.
Daarmee is ze 1x 1e geworden met 20 mensen ongeveer.
Ze is nu op zoek naar een leuke pony die ook kan springen en dressuur.
Liefste een beetje wedstrijd ervaring
Natuurlijk ook lief en braaf.
Trailermak, verkeersmak.
Rond de 6-14 jaar.
Rond de 1.45 - 1.58 meter.
Prijsklasse: Tot zo'n 2000 euro.
Hopelijk kunnen jullie helpen zoeken!
Calypso84 schreef:Nynke_Mandy schreef:Hallo,
Ik schrijf dit samen met een meisje die misschien een pony mag.
Ze is 8 jaar oud en heeft wel ervaring.
Ze springt zo'n 60 cm.
Ze rijdt B dressuur onderling.
Daarmee is ze 1x 1e geworden met 20 mensen ongeveer.
Ze is nu op zoek naar een leuke pony die ook kan springen en dressuur.
Liefste een beetje wedstrijd ervaring
Natuurlijk ook lief en braaf.
Trailermak, verkeersmak.
Rond de 6-14 jaar.
Rond de 1.45 - 1.58 meter.
Prijsklasse: Tot zo'n 2000 euro.
Hopelijk kunnen jullie helpen zoeken!
Oeh, ik zit niet in de pony's. Maar sommige wel. Hoop dat ze een leuk ding vindt!!! Hoop wel dat ouders goede afspraken maakt met de kleine
Vind zelf die kleine friesjes ontzettend grappig (Merens, en je hebt nog 1 ras die erop lijkt).
FrieseMenner schreef:Zo nu en dan meld ik me ook in dit topic. Voor wie een nieuwe aanwinst heeft: Gefeliciteerd! Morgen gaan we waarschijnlijk bij het een span pony's kijken die hier zo'n 320 km vandaan staan. Mijn vader moet toevallig voor zijn bedrijf naar België en zo kunnen we het ideaal combineren. Ik heb hoge verwachtingen en ik hoop dat ik over een paar maanden met deze schitterende pony's men.
Ik zal jullie op de hoogte houden. Ik wil graag de velen die hulp bieden bedanken, top dat jullie zo goed meedenken! Mocht 1 van jullie nog wat pony's weten is het meer dan welkom.