Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pion schreef:Je moet je vanaf het eerste moment 'fijn' voelen met een paard en vooral vertrouwd.
Wanneer je dan iets tegenkomt stap je er makkelijker overheen om het zo maar even te zeggen.
Pizzazz schreef:Pion schreef:Je moet je vanaf het eerste moment 'fijn' voelen met een paard en vooral vertrouwd.
Wanneer je dan iets tegenkomt stap je er makkelijker overheen om het zo maar even te zeggen.
![]()
Dit dus! Elk paard heeft wel iets waar je niet helemaal blij mee bent. Net als elke hond en ja, ook elk mens. Maar als je 'verliefd' bent, kijk je makkelijk door die onvolkomenheden heen en weegt dat niet op tegen de pluspunten.
Klinkt goed Linda_Hans! Hebben jullie een fijn zadel kunnen vinden?
Heel veel succes Stasja, ik duim!
Ilsemarie: alvast (voorzichtig) gefeliciteerd! Als we nu alvast gaan duimen komt het vast helemaal goed
Torius16 schreef:Pizzazz schreef:![]()
Dit dus! Elk paard heeft wel iets waar je niet helemaal blij mee bent. Net als elke hond en ja, ook elk mens. Maar als je 'verliefd' bent, kijk je makkelijk door die onvolkomenheden heen en weegt dat niet op tegen de pluspunten.
Klinkt goed Linda_Hans! Hebben jullie een fijn zadel kunnen vinden?
Heel veel succes Stasja, ik duim!
Ilsemarie: alvast (voorzichtig) gefeliciteerd! Als we nu alvast gaan duimen komt het vast helemaal goed
Liefde maakt blind en blind ongelukkig......
Pollux schreef:Goeie Waratje! En dan nog kan het zoals bij een relatie op een gegeven moment op zijn met de liefde. Maar denk dat ik bij mijn vorige paard iets teveel liet leiden door mijn verliefdheid en haar 'onvolkomenheden' iets te gemakkelijk aan de kant schoof. Dat gebeurt me hopelijk nu niet weer... Aan de andere kant moet ik ook oppassen dat ik mezelf allerlei onzekerheden aanpraat
Ilsemarie schreef:@clypso84: als je jou eisen op sporthorses.nl invoert is dit de enige die eruit rolt...
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... kid/811842
Op MP alleen veulen en 5 jarige onbeleerde.
Ik dacht dat bont wel het een en ander te vinden was, maar blijkbaar heb je toch wel iets ingewikkelds gekozen![]()
Je leeftijdseis, tussen 7 en 10/11, waarom moeten ze al 7 zijn? (terwijl ze maar B van niveau hoeven te zijn)
Als je 5 en 6 eraan toevoegt heb je denk ik nog wat meer kans. Volgens mij is 6-10 ook wel de duurste leeftijd namelijk)