Ben heel erg benieuwd! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ben heel erg benieuwd!

Maar goed, we gaan nu in de auto! Ik laat wel weten hoe het ging
Pollux schreef:@VINJ: ik geloof dat we dezelfde smaak hebben, vind jouw paard ook echt geweldig, helemaal mijn type. Mijn instructrice heeft naar het filmpje gekeken van de zizi top en vindt het een leuk paard. Ze viel ook wel een beetje over de schoudervrijheid, maar vond dit ondergeschikt omdat het type paard helemaal ok lijkt zo van de foto en film. Ik ga dus voor dit weekend maar eens een afspraak maken.. neem een picknickmandje mee voor onderweg, haha!

MelanieB schreef:Die Jazz hierboven is leuk! Al heb ik wel voorkeur voor schimmels hoor...
Wat heeft die man eng tuig om.. ziet er niet al te veilig uit..
jessie84 schreef:weten jullie waneer iemand een handelaar is.Niet persoonlijk ik doel dan meer op de regeltjes.Ik wil liever bij een handelaar kopen omdat je dan meer "'garantie'' hebt.
Wat het verschil is weet ik niet precies dus als er iemand is dat ook weet.
Adin ik doe weleens een icepack om het paard zijn been.Eerst een handdoek en dan met een bandage vastmaken.Wel zorgen dat je in de buur bent voor als het losraakt maar zo koel je en kan je tch bijv poetsen of laten grazen
Ulfeino schreef:Als ik op bijv. MP een paaard zie wat me aanspreekt ga ik eerst mailen om iets meer info.
Door mailen krijg je ook een beetje een idee met wat voor type mens ik te maken krijgt mocht ik een afspraak willen maken.
Als ik een afspraak overweeg te maken ga ik bellen, is het een handelstal dan doe ik dat door de week tijdens kantooruren en anders niet op zondag en niet na 21.00 uur.
Of er moet iets in de adv. staan over wat ze wel of niet op prijsstellen.
Maar krijg op mails niet altijd een reactie. MarvinSgatJ schreef:ik ben inderdaad ook niet zo'n beller.
Met een mail kan je nog even goed bedenken wat je wilt zeggen en kan je nog nadenken over vragen, allemaal in je eigen tijd. Bellen is voor mijn gevoel altijd zo definitief.

jessie84 schreef:langara weet jij dan ook wat de rechten zijn dus het verschil tussen particulier en handelaar?
Talietjuh schreef:@lovestimba, wat doet je paard niet wat jij van haar vraagt? Hoe oud is ze?
Het is een mooi dier om te zien.
Wat zoek je nu voor paard?