Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Seven schreef:Moeilijk lijkt me het de angstige kopers ook voor verkopers mijn ruin bijv is bij mij vreselijk braaf ok hij kan wel eens klieren maar hij is er makkelijk uit te rijden maar zet een een ander op en je weet niet hoe ze reageren
Er zijn vast wel zeer brave paarden te vinden maar wat iedereen braaf vind is zo vreselijk verschillend, vaak reageren paarden zo anders op andere ruiters vooral als die ook nog eens onzeker zijn dan kan zelfs het braafste paard moeilijk gaan doen.
Jammer nathe maar wel begrijpelijk, goed dat je verder kijkt er komt zeker een paard voor jou langs.

maar anderen weer helemaal niet. Bij hem is het wel je moet wel kunnen rijden geen getrek, uit balans raken, schoppen ea dat vind hij helemaal niets.
joke165 schreef:@nathe wat een leuk veulen. Heb laatst ook bij een Ronaldo merrie gekeken. Super leuk dier maar vond haar iets te ril voor mij. Jammer dat je zo ver weg woont anders kon je mooi mee paarden uitproberen
nathe schreef: