Voor alle aanstaande paardeneigenaren: Deel 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marvel

Re: Voor alle aanstaande paardeneigenaren: Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 23:45

Nog een andere vraag. Aangezien ik me bezig kan gaan houden met dekens kopen, graag jullie mening. Onze groep ruinen bijt of trekt tijdens het spelen vaak een deken kapot. Ik. Zoek dus sterke dekens zoals rambo. Weet iemand de kwalitatieve verschillen tussen rambo, rhino en amigo? Is allemaal van horseware en ong 1000/1200 denier, wel verschillende prijsklasse. Wat jullie?

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 23:55

@Romanoff
Wat leuk haha! Mijn verzorgpaard heeft ook heel veel veulens gehad van oo-seven. Hij is echt vet mooi :j Heb 'm een keer op concours gezien, prachtig beest om zo te zien lopen!

Even voor het topic;
Mijn droompaard komt nog. Ik hóóóóóp, dat het het paard wordt wat ik verwacht dat het wordt. Ik ga namelijk emigreren en krijg daar mijn paard...

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 08:35

Oh gaaf! Waar ga je naartoe emigreren?
Edit : ik zie het al in je profiel, curacou, daar ben ik ook geweest, geweldig mooi land! :j

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:53

@ Jatoma : Dat kan ind ;)! Paard staat voor mij om de hoek haha!
Alleen kijk ik eignelijk nooit op MP.. deze kwam ik toevallig tegen.
Ga er wss vrijdag of zaterdag even kijken of 't wat is :)!

@ ElineB : Ja OO seven is een prachtige hengst! gaaf naar curacoa, daar wil ik volgend jaar heen op vakantie! :D!

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:54

Ja idd Curacao! Klopt haha. Was allang weer vergeten dat ik dat in mijn profiel had staan.

Tja we verlangen hier thuis naar lekker veel zon en zee. Hier bij ons in Brabant is het namelijk echt hondenweer! En dat noemen ze dan zomer...

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:56

Romanoff je was me net voor (a)
haha.

Nou zeker een aanrader hoor ! :j Curacao is echt prachtig . Heel veel activiteiten. Ook om paard te rijden echt prachtig. Weet je al naar welk resort/hotel je gaat? Wij zaten steeds in Chogogo, beviel erg goed.

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 10:57

Jotoma schreef:
Nog een andere vraag. Aangezien ik me bezig kan gaan houden met dekens kopen, graag jullie mening. Onze groep ruinen bijt of trekt tijdens het spelen vaak een deken kapot. Ik. Zoek dus sterke dekens zoals rambo. Weet iemand de kwalitatieve verschillen tussen rambo, rhino en amigo? Is allemaal van horseware en ong 1000/1200 denier, wel verschillende prijsklasse. Wat jullie?

Amigo is het goedkoopste en dat is in de sterkte terug te zien. Amigo is wat simpeler qua uitvoering ook en ik vind persoonlijk dat je het verschil al echt ziet in materiaal.
Rhino is al een stuk sterker, ik neem 1 Rhino en 1 Rambo. De Rambo's zijn echt heel stevig en de uitvoering vind ik persoonlijk beter. Ik neem een winterdeken van Rambo. Die hebben 3 singels, een halsstuk en ze zijn goed naar het paard gevormd. :)

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 12:13

Curacao ben ik vorig jaar ook op vakantie geweest, was echt geweldig mooi! :D Je kunt daar enorm goed snorkelen, heel mooi helder water.

Van OO Seven kom ik ook heel mooie paarden tegen, heb trouwens nog nooit een foto van de hengst zelf gezien. Zal zo even kijken. :+

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 12:27

Ferro wordt maandag gekeurd, sowieso klinisch en aan de hand daarvan maken ze wss ook nog wat foto's. We wilde hem eigenlijk op stal laten keuren maar is allemaal niet zo handig dan moeten we voorrijkosten van 48 euro betalen en als ze dan nog foto's willen betalen moet hij alsnog naar de kliniek dus dan zou ik trailer huur én voorrijkosten betalen en dat vind ik een beetje duur grapje

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:33

Hoi dames, we hebben even overlegd en omdat dit topic altijd netjes on-topic blijft zien wij geen reden om het te verplaatsen naar de HK. Daarom wil ik jullie vragen een nieuw topic te openen op PP en zodra dit gedaan is even in dit topic een tem te plaatsen zodat we dit kunnen sluiten voor jullie :)

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:35

Oké dan open ik er wel even een, gewoon met dezelfde OP als deze lijkt me. :)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 13:36

Kijk eens aan, een leuk compliment van de mods ;)

Spannend Ellabella, komt ie dan meteen naar jullie toe na de keuring?

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:37

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:38

Ik ben er toevallig nog dus ik plaats meteen een slotje voor jullie :)