Het is een samenspel tussen ruiter, paard en trainer. Olympische medailles win je alleen als die 3 helemaal op elkaar aansluiten.
Voor iedereen geldt dat je gewoon op je gevoel moet afgaan, maar probeer niet al te zwart-wit te denken want dat gebeurt hier. En dan worden woorden uit hun verband gerukt etc. en ontaarden dingen in ronduit moddergooien
. Persoonlijk voel ik me dáár dus net te goed voor eigenlijk. Ik zeg ook niet dat mijn manier van werken heilig is, al past het mij en het soort paarden dat ik rijd heel erg goed. Ik kan alleen niet zo goed tegen ongefundeerd afzeiken. Zelf probeer ik mijn kritiek zo veel mogelijk te onderbouwen, dus ik verwacht ook dat een ander dat doet.
) enorm verbeteren, vooral dat bruintje wat na Ozep kwam vond ik een stuk verbeteren. AdB zou ik dus echt NOOIT les van willen hebben, een onduidelijke man wie ik niet kon volgen, door dat irritante Belgische en doordat hij het allemaal vreselijk onduidelijk vertelde, in mijn ogen moet een instr. binnen no time duidelijk kunnen maken waarom hij dat bedoeld omdat je anders te laat kunt zijn. Dat de mensen hier halleluja roepen snap ik wel, zegt weer wat over het nivo van bokt (...) want het nivo was over het algemeen gewoon laag! En dan is het toch heel logisch dat een paard verbeterd?