Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus ze ging steeds stilstaan enzo maar ze was ook heel lang niet meer bereden dus ze moest alles nog een beetje leren zegmaar
stonden er 2 mensen achter der, die gingen allebei met een longeerzweep en een gewone zweep staan meppen:P dus ging ze eerst stil staan,-ik vloog op dr nek- toen bokte ze, -ik vlieg over der nek heen en lig op de grond- en toen galloppeerde ze weg, was gelukkig in de bak
maar omdat ze drachtig is past dr zadel niet zo goed dus die gleed op dr nek, en dr hoofdstel lag op de grond
dan komt ie egt aanlopen van wat doe jij nou op de grond? ik dacht dat je op mijn rug zat joh!
.
auwtsj weet t nu nog op me 19de...
trako schreef:stonden er 2 mensen achter der, die gingen allebei met een longeerzweep en een gewone zweep staan meppen:P
miss_lizje schreef:trako schreef:stonden er 2 mensen achter der, die gingen allebei met een longeerzweep en een gewone zweep staan meppen:P
Hoe moet ik dit opvatten??
Klinkt nogal brut zoals het overkomt.
, dus de paardenliefde was niet over. 
Daar lig je dan, het gras van héél dichtbij te bestuderen... Kon er wel om lachen
miss_lizje schreef:trako schreef:stonden er 2 mensen achter der, die gingen allebei met een longeerzweep en een gewone zweep staan meppen:P
Hoe moet ik dit opvatten??
Klinkt nogal brut zoals het overkomt.
[/quote]

dipstaartje schreef:ben vroeger wel eens flink in een hindernis gevallen
heeft zo'n indruk gemaakt dat ik daarna nooit meer echt gesprongen heb
); ik wou vanaf een hekje op me vz pony stappen, maar ik zat er half op begint ie te lopen
)