Koeien, schapen, varkens, zeiltjes, dingen in de sloot ed noem het maar op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Limerick schreef:GekkeLot schreef:Mijn paard gaat langs tractoren, vrachtwagens, enzovoort.... Maar owee als er voor zijn neus een vogeltje uit de boom komt gefladderd of als er tussen de struiken een mannetje aan het tuinieren is.
Ik herken dit helemaal!!!

sethlover schreef:Jaydee schreef:Vliegenspray. Hij haat sprays. Net zoals glansspray voor in de staart. Alleen daar reageert hij minder op, omdat hij het niet kan zien. Maar, alles gaat al beter. Ik ben bezig om het hem af te leren
hee ! heeft die van mij ook, alleen heb ik bijna nooit vliegespul nodigHoe leer jij het af??
Jaydee schreef:Vliegenspray. Hij haat sprays. Net zoals glansspray voor in de staart. Alleen daar reageert hij minder op, omdat hij het niet kan zien. Maar, alles gaat al beter. Ik ben bezig om het hem af te leren
Hoe leer jij het af??[/quote]
[/quote]
...., ondertussen merk ik dat hij wel graag in zijn stoere gedrag positief bevestiging wil zien. Echt lachen
!
want het had geregend.
. Nog erger zijn papiertjes, niet langs de weg, nee op haar rug... Je houd een papiertje te dicht op haar rug en het is rennen, ook bij jassen uitdoen (laatst is het gelukt, met wat hulp heb ik mijn jas uitkunnen doen op haar rug
). Ook andere rare dingen, In het bos staan bomen, in plaats van te schrikken van een waaiende plastic zak op de grond schrikt ze van een boom. Indd, een boom... En huifkarren, een koetst maakt niet uit, maar een huifkar, daar zou zomaar eens een tijger in kunnen zitten
. En dan heb je nog de "gewoon alles wat onbelangrijk is is eng"dag. Dan schrikt ze echt overal van, kikkertjes in de sloot, een stoeptegel die op een zandpaatje ligt, een rare struik, heideplantjes die over het pad heen groeien...
. Maar ik houd wel van haar hoor
Maar ik was gister dus het bos in gegaan en mevrouw is tegenwoordig niet meer bang voor treinen maar ooh een pony die tegen een hek schuurt. (het hek piepte) Nou die van mijn zus en die van mij waren echt doodsbang elke keer als het piepte zakte die bene in elkaar
)

Ideaal