Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. xxJenn schreef:Ik heb het ook overwogen.
Echt om de domste dingen,
Ik moest en ik zou en bodyprotector aan moeten van mijn moeder met springen.
Ik wou niet, ik vond het voorschut en dat ding zat toch maar vervelend.
Mijn moeder heeft er weken over doorgezeurd en iedere keer zei ik : "als ik een bodyprotector aan moet stop ik serieus met rijden."
Aan de ene kant was het wel fijn bedenk ik me nu dat ik hem alleen aanmoest met springen.
Iedere keer als we in een ruiterzaak waren of iedere keer dat we bij divoza waren wilde me moeder dat ik een bodyprotector ging passen.
Maar bij iedere winkel was er wel iets mis (volgens mij) met de bodyprotector.
Deze zat te strak die stak uit onder mijn armen en zo ging het gezeur door.
Uiteindelijk na veel zeuren van mijn moeder en doen toch maar een bodyprotector gekocht van kieffer.
Ik had een deal met mijn moeder gesloten.
Ik zou hem een paar keer dragen ging het niet goed of weet ik veel wat zou ik hem af mogen doen en dan hoefde ik hem niet meer aan .
(maar mijn moeder dacht daar anders over in haar hoofd terwijl ze gewoon trouwplechtig "Ja" zei.)
Bij de laatste keer dat ik de bodyprotector om had (tenminste ik dacht dat het mijn laatste keer was) struikelde mijn paard flink en ik vloog er kei en kei hard vanaf.
Nu wil ik nooit meer zonder mijn bodyprotector of mijn paard.
Het was echt heeel dom van me om eraan te denken om te stoppen alleen om z'n domme bodyprotector!!!
... maar nu... ik durf veel hoger met dat ding te springen... maar hihj blijft lelijk en vervelend zitten...
waar ik lekker mee kan oetelen..

Maar ik kan het me gewoon niet voorstellen een wereldje zonder paarden