Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denise schreef:Wanneer is het bij jullie dan voorjaarsvakantie, Sanne?

, maar wat ook zou kunnen: als je een vast koppeltje hebt die de hele tocht willen maken, dat je mensen een stukje mee laat rijden. Dus een soort estafette idee. Als je de route weet en je dagschema's, dan kunnen mensen daar een deel van meerijden. Een dag, of een uurtje. Die mensen kunnen zich dan per km laten sponsoren door hun familie/vrienden.
Zit al bomvol ideeën 
) door de site te bouwen en te onderhouden 
Jouw idee is mijns inziens een stuk haalbaarder dan 1 grote lange rit.
Ik geloof niet dat ze verwacht heeft zoveel reactie te krijgen of juist wel en zette ze het daarom op Bokt 
dan hoef je niet voor een hele groep onderdak te regelen maar voor een paar, bedoel je dan ook dat er een datum geprikt wordt waarop de mensen dan op een bepaald punt moeten zijn? dat iedereen daar samenkomt? 
of misschien gehandicapten als het voor een gehandicaptenstichting is? (volgens mij was het doel toch nog niet helemaal duidelijk?)
moet je dan een e-mail schrijven naar doe een wens ofzo? (ja ik weet niet hoor noem ook maar even wat in me opkomt
)
) maar ik weet niet hoe ver het hier vandaan is
Sodeletuut schreef:Oja,: moet een paard trouwens hoefijzers hebben voor de tocht?
)