Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Ik ben dus ook een Logical
Miska schreef:Ja, leuk is dat hé Detour?
Ik had het vroeger heel erg met mijn verzorgpony, die ging ook de kant op waar ik aan dacht!
Dat was zo´n bijzonder paard op dat moment in mijn leven!
Hij stond alleen in de wei en had niemand verder en in die periode gingen mijn ouders ook scheiden en voelde me ook ziels alleen.
Ik zeg ook altijd dat hij mijn leven gered heeft, want ik knalde zo hard in een dip dat ik het allemaal niet meer zo zag zitten, maar ik hield zo van dat dier en kon hem niet in de steek laten.
Met mijn eigen paarden heb ik het nu ook wel, maar niet zo sterk als vroeger met die pony.
Dat was heel bijzonder, hij wist ook altijd wanneer ik er aan kwam, terwijl ik op verschillende tijden kwam.
Die mensen zeiden dan altijd, Mariska zal zo wel weer komen want hij staat op de uitkijk.
Ze zeiden ook altijd, het is echt jouw vriend en je doet er meer mee dan onze dochter ooit gedaan heeft.
Dat was ook zo, want door weer en wind ging ik op mijn fietsje elke dag heen, 7km fietsen.
Later dan op de brommer!![]()
![]()

Ook ik meld me aan in dit hokje

!
ik zit er altijd preciess tussen in xD
c_alsemgeest schreef:heerlijk... het eerste hokje waar ik in gestopt wil worden

Tsja voor medische kwesties ga ik naar een VA, osteopaat, masseuze of acupunctrurist, net wat mijn paard op dat moment nodig heeft.