"Uit de mode"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Coconut

Re: "Uit de mode"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:21

precies!!! Kosten 50 euro ofzo die pads....echt belachelijk!

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:23

Man man die was ik graag tegen gekomen Haha! Dan hadden we na anderhalve minuut het witte dekje onder de modder ver achter ons gelaten in een stevige rengalop Clown

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:23

Achja, deze actie zegt meer over haar dan over TS.

Verwaande griet!
Grrr!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:26

nogal, vind dr nogal sneu hahaa. Zag haar vandaag nog, ze heeft veel Friezen en een aantal veulens lopen een stuk verder op.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:28

Zo iemand lach je toch keihard in haar gezicht uit. Als jij gelukkig bent met je spullen en het past goed is het toch verder goed. Laat haar eerst haar paard eens opvoeden maar ik snap wel dat je er best even mee zit.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:30

Op zich zat ik er niet mee, maar voelde me wel op mijn tenen getrapt. Waar bemoeit zij zich nou weer mee dacht ik Tong uitsteken

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:32

Whahaha sorry hoor maar wat een kak wijf! Ga gewoon lekker galoperen door de modder, rij over heuvels, ga door plassen. Dan heb ik pas echt een voldaan gevoel. Niet als ik moet letten dat mijn dekje vies wordt! Ik had dan gezegd: Ik ga er vandoor. Dan gaat die modder tegen haar dekje en dan zeggen: Ohh!!! Sorry je nieuwste dekje is vies wat zonde!!

Zaluki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:37

Haha, Wat een geweldig vehaal om te lezen! Sommige mensen zijn echt heel erg op de paarden sportmode. Hele complete hanarchementen inclusief rijkleding in dezelfde kleuren kaart en het zelfde merk. Ik moet er zelf altijd ontzettend hard om lachen.

En nou pas achter af bedenk ik je altijd de dingen die je "eigenlijk" had willen zeggen of willen doen. Maar misschien voor de volgende keer; Een mooie grote groene roggel op dat witte dekje van haar.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:40

ik heb ook een gat in de markt voor de setjes mania! gekleurde beugelblokjes ROFL

Zaluki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:17

Qimm schreef:
ik heb ook een gat in de markt voor de setjes mania! gekleurde beugelblokjes ROFL

Oeh!! Snel snel laat en patent op leggen!! Voor je het weet liggen ze morgen al in de winkel! haha

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 01:48

Haha!

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 11:04

Huilen van het lachen pas maar op straks stuurt ze de mode politie nog op je af Huilen van het lachen
Wat een kak wijf zeg dara had je nou net even lekker in volle galop lang moeten race om der dekje lekker vies te maken Tong uitsteken

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 11:28

Ook ik heb graag mooie spullen voor mijn paard (en ja ook de dure dekjes ala Scapa, Anky etc), maar iemand zo grof afkraken omdat deze geen Anky pad heeft? No way.

Vind het echt ontzettend onbeschoft om iemand die je niet eens kent zo aan te spreken, dat ze het denkt oke, ik had haar persoonlijk van haar paard afgesleurd wat een rot griet zeg.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 12:33

Ik heb ook niets tegen mensen die wel met Scapa en Anky rijden hoor. Als ze dat mooi vinden en kunnen betalen dan moeten ze dat vooral doen. Vind de Scapa dekjes ook erg gaaf, maar kan het simpelweg niet betalen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 15:15

Volgende keer dat ze zo begint zeg je gewoon:
"Als ik straks mijn "uit de mode" harnachement van mijn lieve ijslander haal, dan is het nog steeds mijn lieve ijslander. Als ik straks als sympatieke meid mijn oude rijkleren uittrek, dan ben ik nog steeds mezelf de sympathieke meid. Maar als jij als rijke meid straks ouders heeft die failliet gaan en hun bezittingen moeten verkopen, dan ben je niets meer.
En àls ik geld genoeg had, dan kon ik me ook een duur nieuw dekje permiteren, en alles met glitters en diamantjes. Ik zou met geld zelfs mijn ijslander kunnen omruilen voor een Grand-Prix paard. Mijn probleem kan dus theoretisch gezien wel opgelost worden.
Maar zelfs met al het geld van de wereld kan JIJ je rotverwende arrogante slechte karakter niet omruilen voor een goed. Dus niet ik, maar jij bent de stakker hier Ach gut ."

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 15:17

nou katleentje, ik denk niet dat dát veel zin heeft hoor... Misschien heeft ze wel allemaal dure prut, maar dat wil niet zeggen dat ze niet helemaal verliefd is op haar paard.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 18:17

sjonge jonge zeg...wat een bijdehand kind!

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik vorig jaar dus zelf een meisje een beetje heb uitgelachen....

Ik reed vrolijk op mijn bijrijddraver op de hei, kwam er een jong meisje mij tegemoet op haar paardje.
Ze was dus 1 en al roze: roze bandages, roze dekje, roze polo en roze petje op (ipv cap).

Ik vond dit er zo belachelijk overdreven uitzien dat ik haar echt met medeleven heb aangekeken en een bespottend glimlachje niet heb kunnen onderdrukken....

Ik zag dat ze hier heel onzeker door werd, en ik voelde me eigenlijk meteen al een kwijf. Zo jong en onzeker en in de pubertijd dat ze was, hing ze al haar zekerheid aan uiterlijk vertoon...

Vanaf dat moment laat ik iedereen in hun waarde, zelfs als ik weer eens zo'n overtrokken roze-setje tegenkom...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 18:19

hihi ik had ook geen lachje kunnen onderdrukken als ik zó'n roseheid tegenkwam geloof ik Haha! Wel sneu voor haar, maar goed, het was niet gemeen bedoeld.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 18:19

Mijn neusriem (zo'n kruis ding) & kettingfrontriem zijn zeker ook uit volgens haar. Verdrietig *LOL*

xKatleentjex : Dat is wel een hele goede ja.. Ja Huilen van het lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 18:20

_Skess_ schreef:
precies!!! Kosten 50 euro ofzo die pads....echt belachelijk!

Mijn pad voor mijn boomloze zadel was een stuk duurder dan. Clown
Godzijdank staat er geen Anky op (ik ben geen fan, dat mag duidelijk zijn Haha! ).
Prima hoor, als mensen dat wel willen. Mag iedereen zelf weten natuurlijk. Knipoog

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 18:22

Lekker mee rijden wat je zelf mooi vind Lachen

Vind setje er wel leuk uitzien opzich. (Dekje & Bandages/peesbeschermers)
Maar van mij hoeft het echt niet met strikjes en zelfde kleur onderbroek en shirt en weet ik het allemaal Lachen

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 20:18

De beschermers heb ik nu verkocht uit mijn profiel. Ben helaas genoodzaakt om met speciale beschermers te rijden in verband met strijken....

Hahhaha dezelfde kleur onderbroek als je setje, dat zou pas tof zijn *LOL*

Straks komt er nog verf om je paard in de kleur van je dekje te spuiten Duivel

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 20:21

_Skess_ schreef:
De beschermers heb ik nu verkocht uit mijn profiel. Ben helaas genoodzaakt om met speciale beschermers te rijden in verband met strijken....

Hahhaha dezelfde kleur onderbroek als je setje, dat zou pas tof zijn *LOL*

Straks komt er nog verf om je paard in de kleur van je dekje te spuiten Duivel

Dan moet die natuurlijk wel 5 meter boven je rijbroek uit komen, anders zie je hem niet. Cool

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 20:34

Hier een modebewuste dame die inderdaad ankypads, scapahalsters etc heeft en ook een strakgeschoren paard.
maar.. hoewel ik vaak kennissen pest dat ze niet hip zijn, dat setjes verplicht zijn en dat ik lekker veel hipper ben, weet men dat dit gewoon als lolletje is en niet zoals deze dame in het begin topic serieus bedoelt.
my god....waar haalt ze het lef vandaan? je mag toch zelf weten waar je mee rondloopt? niet iedereen heeft het geld ervoor of ziet het nut in van een "hip" dekje of een setje. zolang je de sport beoefent en je lol hebt en je spullen in ieder geval niet kapot zijn maakt het toch helemaal niets uit

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 20:36

Zo! Zulke mensen als jij kom je niet vaak tegen die wel alles hebben op dat gebied, maar toch gewoon een grapje maken in plaats van iemand de grond in stampen omdat hij/zij geen Anky dekje heeft Lachen