BM stables hele fijne ervaring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SONY

Re: BM stables hele fijne ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:16

die doet het dus niet..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:16

Ja hoor die doet het gewoon Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:17

ja doet het gewoon!!!!

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:17

Dat is vreemd nu doet die het wel? Eerst stond er kan pagina niet wergeven error..
Laatst bijgewerkt door SONY op 11-10-07 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:18

En als je op vernieuwen drukt lukt het ook niet?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:18

dan ligt t aan je computer....

Aspirer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:36

Ik mailde melanie 3 weken geleden, dat ging om een paard die op de site stond.
Ik een bod doen: ging ze even overleggen met iemand of dat kon.
Krijg diezelfde avond nog n mail terug dat t paard verkocht is... terwijl ze t n uur daarvoor nog had.... en t was 11 uur savonds dus volgens mij heb je dan geen kijkers meer....
Ze vraagde in dat mailtje ook nog wel of ik op haar site wilde kijken of ik nog iets anders "geschikts" zag...

Ik vond het heel raar hoe dat ging, enga er verder niet meer naartoe om te kijken ofzo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:56

SONY schreef:
Pfff wat een gezeik weer zeg, blijkbaar mogen goede ervaringen niet vermeld worden en voelen sommige mensen zich geroepen om het hele topic te verpesten en keer op keer hun gal te spuwen. Als je slechte ervaringen hebt maak dan lekker je eigen topic en verziek niet dit topic met negatief gezeur..

Ik wil niet zeggen dat ik goede ervaringen met BM stables heb maar ga hier ook niet lopen zeuren. Als iemand een goede ervaring heeft mag dat ook gezegd worden. Ieder z,n mening hé.

Doei, doei

russel schreef:
Jammer, want je post voegt nu op deze manier niets toe.

Nee deze van jou wel? Rolleyes

Haha! Ja jouw post voegt toe zeg! Slapen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:00

pascale schreef:
Lynn_Nikita schreef:
van mij mag iedereen die positieve ervaring heeft posten hoor, geen problemen mee, wil alleen zeggen dat dat niet meteen betekend dat daar nisk aan han dis, met melanie en dr stal en praktijken

als je ergens klacht over hebt, dan komt dr ware aard naar boven heb ik gemerkt.

hoe lang moeten de mensen die negatieve ervaringen hebben nu nog doorgaan in dit topic???
verschillende hier hebben nu hun 'punt'wel gemaakt,hou dan verder op en herhaal het niet 5 keer.
de t.s is positief ga inderdaad ergens anders negatief doen dat is hier de bedoeling niet van.
lijkt me voor de t.s ook niet echt leuk.ik heb de pony gezien en het is een ontzettend leuk dier!! Haha!
ik hoop dat ze er erg veel plezier van gaat krijgen!
waren de foto's daar in de bak of bij bm?
hij staat al wel bij jullie op stal?
sorry als ik erover heen gelezen heb hoor haha zijn zoveel bladzijdes al! Bloos

Bedankt voor je reactie, punt 1 ben ik de TS niet Lachen Maar dat is Marstad hihi ten tweede ja het diertje is vanmij, zij is met mij meegeweest om mij weer voor een fout te behoeden wat dus gelukt is want ben geslaagt en hijis ook met vlag enwimpel door MIJN DA door de keuring heen gekomen. De fotos in mijn pro zijn nog bij bm in de bak ja, in een van mijn topics bij in the picture zie je hem samen met de fjorden van marstad, het topic heet een dagje buitenspelen met axel barousha en thessa (geloof ik kan ook andere volgorde zijn maar je snapt m)

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:28

De openingspost kwam voor mij een beetje over alsof de negatieve verhalen maar onzin waren.
Ik bedoel te zeggen dat niet alle verhalen onzin zijn.
Mijn rotervaring heb ik meegemaakt in 2002, ik ben ook zelf op Bm stables geweest en heb daar ook een paard gekocht.Ik zuig geen dingen uit mijn duim en ik geef ook bm stables in mijn verhaal niet 100% de schuld.Eerder als jong pubermeisje wees ik het hardste naar Bm, logisch ik voelde me ontzettend genaaid.
Uiteindelijk weet ik nu beter hoe het zit met mijn verhaal en besef ik dat ik zelf meer had moeten doen om mijzelf voor een fout te behoeden.
Laat niet weg dat ik het er niet mee eens ben om een meisje van 14 min of meer een paard mee te geven die absoluut niet geschikt was voor mij.
Het hele verhaal wil ik hier niet neer zetten, ik kan alleen zeggen dat ik het betreffende paard toen heb moeten verkopen en dat heeft mij ontzettend veel pijn gedaan.
Ik heb ook absoluut geen klik met melanie, maar k ken haar verder ook niet persoonlijk.
Ik wil niemand zijn handel de grond in boren, maar ik hou er niet van als mensen gaan liegen over het verleden van een paard.Hierdoor heb ik wel mijn alles moeten verkopen, ik ben door de grond gegaan van verdriet omdat dat beest weg moest.
Vandaar dat ik nu even niet kan begrijpen dat mensen denken dat ik en anderen hun verhalen verzinnen.Want ik ben wel degelijk bedrogen en voorgelogen.
Ik wil best mijn verhaal vertellen via pb, maar ik ga hier verder niet meer reageren ik word er alleen maar boos en emotioneel van.

mirgino schreef:
Jordy schreef:

als dit voor TS of PB bedoelt is, zij hebben nergens gezegd dat mensen alles verzinnen!
ze hebben hun verhaal verteld en dat was een goed onthaal en een gezellige behulpzame M.

ik snap best dat wanneer jouw ervaring een rot ervaring is ,het niet kan geloven dat ook Mel een andere kant heeft.
ik persoonlijk heb geen klik met haar maar zal niet haar handel de grond in boren.

hoelang geleden is jouw ervaring?

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:39

In de paardenwereld is vaak een hoop emotie.
Ik ben al 6jaar bij bm, en hadden ook wel eens een ruzietjes. Bloos

Ik ben er kapot van geweest dat vooral door bokkers bm op tv is geweest.
Ik ben daardoor niet meer gekomen omdat het niet aankon.

Ik ben blij dat Charaz, pinkybubble en ts en nog paar andere positieve reacties plaatsen.

Ik wil toch ingaan op een paar reacties hier in het topic.

@ Cayenne.
Kun je nog zeggen voor welk paard of paarden je bent geweest? Aangezien ik alle paarden ken die er staan moet ik hem gekendt hebben.

@ msitral 94
Je kocht een draver bij BM. Die ze net terug gehad hadden, omdat ze heb nog te slinger vonden voor het dressuur.
Je ruilde je paard in voor de draver.
Het paard dat je inruilde ben je niet eerlijk over geweest. en bm heeft hoop problemen mee gehad o.a. met de vorige verzorger.
Het paard van jou bleek gebreken te hebben die er niet bij vermeld waren.

Na een tijd wou je de draver terug doen omdat hij niet goed zou lopen.
Bm zei dat je hem kon inruilen maar je wou niet terug naar Bm. Je ging naar een stal in Boxtel. Melanie had toen gereld dat je daar een bonte kon ruilen tegen een draver!. Je wist dat de bonte van BM af kwam. Toch raade je iedereen af om naar bm te gaan.

de draver is verkocht naar een particulier adres vanuit boxtel, er was niets mis met haar al liep ze "darverachtig"door jongigheid.

In de paardenwereld valt het me echt zwaar tegen hoeveel mensen er wel niet oneerlijk zijn. Veel mensen geven over een stal al een mening voordat ze er geweest zijn.
Er is niemand met een verhaal met details zoals:
Wat er gebeurd is met het paard wat ze gekocht hebben.
Wat er mis mee ging. hoe bm daarmee omging met de klacht.
In die jaren dat bm ken is nooit een klacht zo omschreven.
Hoe kan je iemand dan een 2e kans geven?

Veel mensen denken ook dat als ze paard gekocht hebben dat hij gelijk voor 100% naar haar/hem luisterd.
een paard moet wennen aan een nieuwe ruitere en de omgeving, en je kan pas naar een maanden zeggen of het paard iets is voor je is of niet.
je kent hem dan pas goed en kent zijn karakter dan pas.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:45

Goh Happyhorse dit lijken wel mellanie geschreven zinnen! Huilen van het lachen

zit je met mel samen achter een computer!?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:47

Happyhorse: Pardon? Jij bent er niet bij geweest dus jij kunt helemaal niet oordelen over onze situatie. Wees heel voorzichtig met wat je doet dame, oh en als je toch dingen wilt schrijven, vermeld dan wel het juiste Knipoog
Laatst bijgewerkt door MISTRAL94 op 11-10-07 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:48

Kimmie_girl schreef:
Goh Happyhorse dit lijken wel mellanie geschreven zinnen! Huilen van het lachen

zit je met mel samen achter een computer!?

ROFL precies mijn gedachte

TjeerdjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:54

Mistral als je ontevreden bent geweest over een aankoop, dan heb je toch erg veel recht als consument of zie ik nu iets verkeerd?
Had je geen recht?

Kimmiegirl ik lees dat je werkt bij een andere handelsstal. Waarom werk je deze tegen als ik vragen mag?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:55

Apart trouwens dat het merendeel van de mensen niet te diep op problemen ingaan om op die manier het topic niet te "verpesten" en dan krijg je BM aanhangers die de boel wel verstieren Kortom het is nog geen steek veranderd, jammer er was best iets van te maken Knipoog

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:56

TjeerdjeK schreef:
Mistral als je ontevreden bent geweest over een aankoop, dan heb je toch erg veel recht als consument of zie ik nu iets verkeerd?
Had je geen recht?

Kimmiegirl ik lees dat je werkt bij een andere handelsstal. Waarom werk je deze tegen als ik vragen mag?

mag k vragen waar jij dat leest?
Laatst bijgewerkt door _Kimmm op 11-10-07 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:58

MISTRAL94 schreef:
Happyhorse: Pardon? Jij bent er niet bij geweest dus jij kunt helemaal niet oordelen over onze situatie. Wees heel voorzichtig met wat je doet dame, oh en als je toch dingen wilt schrijven, vermeld dan wel het juiste Knipoog

sorry, maar heb je toch duidelijk gezien.
je kwam via ijzeren hek binnen met je vriend en je baby.
Het flesje voor je baby moest nog opgewarmd worden in de magnetron.
Ik ben er de hele tijd bijgeweest toen jullie erwaren.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:03

*zucht* begrijpend lezen is ook een vak he!
Jij bent helemaal niet bij de onderhandelingen geweest, daar waren Melanie, mijn vriend en ik bij. Dus waar jij nu mee smijt (hoezo we zijn aan het modder smijten want ik ben om rellen te voorkomen niet ingegaan op mijn verhaal) zijn speculatie's, via via verhaaltjes. Zo onbetrouwbaar als de pest dus. Eigenlijk wel grappig want ik denk dat best veel mensen BM nu de voordeel van de twijfel geven, maar met zulke acties (en typisch is dat het altijd dezelfde zijn die ervoor zorgen dat het topic op slot gaat) bereik je juist het tegenover gestelde mee.

heene040

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:08

tja ik ben dus iemand die bij bm een fjord heb gekocht. ik ben eerlijk geweest in wat ik zocht en ben daar erg goed geholpen. ik heb een super brave fjord (spekkie) die ik een paar jaar terug weg moest doen vanwege prive omstandigheden. ik heb hem sinds mei weer terug Haha! . ik wil over bm stables wel even kwijt dat als ik een ander paard neem in de toekomst dan ga ik daar zeker weer heen.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:10

MISTRAL94 schreef:
Jij bent helemaal niet bij de onderhandelingen geweest, daar waren Melanie, mijn vriend en ik bij. Dus waar jij nu mee smijt (hoezo we zijn aan het modder smijten want ik ben om rellen te voorkomen niet ingegaan op mijn verhaal) zijn speculatie's, via via verhaaltjes. Zo onbetrouwbaar als de pest dus. Eigenlijk wel grappig want ik denk dat best veel mensen BM nu de voordeel van de twijfel geven, maar met zulke acties (en typisch is dat het altijd dezelfde zijn die ervoor zorgen dat het topic op slot gaat) bereik je juist het tegenover gestelde mee.

Dit is laatste waarop reageer.
je zegt: begrijpend lezen is ook een vak he!

Maar je typte dit een bericht eerder:
Happyhorse: Pardon? Jij bent er niet bij geweest dus jij kunt helemaal niet oordelen over onze situatie. Wees heel voorzichtig met wat je doet dame, oh en als je toch dingen wilt schrijven, vermeld dan wel het juiste

Je zegt eerst dat ik er niet bij ben geweest,
daarna typ je dat niet bij de onderhandelingen ben geweest.
Beetje raar is dat toch dat je 2 verschillende typt????????

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:12

happyhorse schreef:
MISTRAL94 schreef:

Dit is laatste waarop reageer.
je zegt: begrijpend lezen is ook een vak he!

Maar je typte dit een bericht eerder:
Happyhorse: Pardon? Jij bent er niet bij geweest dus jij kunt helemaal niet oordelen over onze situatie. Wees heel voorzichtig met wat je doet dame, oh en als je toch dingen wilt schrijven, vermeld dan wel het juiste

Je zegt eerst dat ik er niet bij ben geweest,
daarna typ je dat niet bij de onderhandelingen ben geweest.
Beetje raar is dat toch dat je 2 verschillende typt????????

bij deze hebt ik getemd want dit hoort zo niet

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:12

kan toch dat ze bedoeld dat jij niet bij onderhandelingen geweest bent, dat je hun gezien hebt betekend niet meteen dat je al hun vragen en aanboden gehoord hebt, en hoe gesprek met hun en m is gegaan?

en dit gaat zo weer uit hand lopen en slotje krijgen...

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:14

Lynn_Nikita schreef:
kan toch dat ze bedoeld dat jij niet bij onderhandelingen geweest bent, dat je hun gezien hebt betekend niet meteen dat je al hun vragen en aanboden gehoord hebt, en hoe gesprek met hun en m is gegaan?

en dit gaat zo weer uit hand lopen en slotje krijgen...

Ik typte in bericht eerder dat ik er de hele tijd bij ben geweest. Knipoog

TjeerdjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:14

Lynn Nikita, ik denk als niets ooit wordt uitgepraat dat er slotjes moeten blijven komen?