Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SONY schreef:Pfff wat een gezeik weer zeg, blijkbaar mogen goede ervaringen niet vermeld worden en voelen sommige mensen zich geroepen om het hele topic te verpesten en keer op keer hun gal te spuwen. Als je slechte ervaringen hebt maak dan lekker je eigen topic en verziek niet dit topic met negatief gezeur..
Ik wil niet zeggen dat ik goede ervaringen met BM stables heb maar ga hier ook niet lopen zeuren. Als iemand een goede ervaring heeft mag dat ook gezegd worden. Ieder z,n mening hé.
russel schreef:Jammer, want je post voegt nu op deze manier niets toe.
Nee deze van jou wel?
Ja jouw post voegt toe zeg!
pascale schreef:Lynn_Nikita schreef:van mij mag iedereen die positieve ervaring heeft posten hoor, geen problemen mee, wil alleen zeggen dat dat niet meteen betekend dat daar nisk aan han dis, met melanie en dr stal en praktijken
als je ergens klacht over hebt, dan komt dr ware aard naar boven heb ik gemerkt.
hoe lang moeten de mensen die negatieve ervaringen hebben nu nog doorgaan in dit topic???
verschillende hier hebben nu hun 'punt'wel gemaakt,hou dan verder op en herhaal het niet 5 keer.
de t.s is positief ga inderdaad ergens anders negatief doen dat is hier de bedoeling niet van.
lijkt me voor de t.s ook niet echt leuk.ik heb de pony gezien en het is een ontzettend leuk dier!!![]()
ik hoop dat ze er erg veel plezier van gaat krijgen!
waren de foto's daar in de bak of bij bm?
hij staat al wel bij jullie op stal?
sorry als ik erover heen gelezen heb hoor haha zijn zoveel bladzijdes al!
Maar dat is Marstad hihi ten tweede ja het diertje is vanmij, zij is met mij meegeweest om mij weer voor een fout te behoeden wat dus gelukt is want ben geslaagt en hijis ook met vlag enwimpel door MIJN DA door de keuring heen gekomen. De fotos in mijn pro zijn nog bij bm in de bak ja, in een van mijn topics bij in the picture zie je hem samen met de fjorden van marstad, het topic heet een dagje buitenspelen met axel barousha en thessa (geloof ik kan ook andere volgorde zijn maar je snapt m) mirgino schreef:Jordy schreef:
als dit voor TS of PB bedoelt is, zij hebben nergens gezegd dat mensen alles verzinnen!
ze hebben hun verhaal verteld en dat was een goed onthaal en een gezellige behulpzame M.
ik snap best dat wanneer jouw ervaring een rot ervaring is ,het niet kan geloven dat ook Mel een andere kant heeft.
ik persoonlijk heb geen klik met haar maar zal niet haar handel de grond in boren.
hoelang geleden is jouw ervaring?

Kimmie_girl schreef:Goh Happyhorse dit lijken wel mellanie geschreven zinnen!
zit je met mel samen achter een computer!?
precies mijn gedachte 

TjeerdjeK schreef:Mistral als je ontevreden bent geweest over een aankoop, dan heb je toch erg veel recht als consument of zie ik nu iets verkeerd?
Had je geen recht?
Kimmiegirl ik lees dat je werkt bij een andere handelsstal. Waarom werk je deze tegen als ik vragen mag?
MISTRAL94 schreef:Happyhorse: Pardon? Jij bent er niet bij geweest dus jij kunt helemaal niet oordelen over onze situatie. Wees heel voorzichtig met wat je doet dame, oh en als je toch dingen wilt schrijven, vermeld dan wel het juiste

. ik wil over bm stables wel even kwijt dat als ik een ander paard neem in de toekomst dan ga ik daar zeker weer heen. MISTRAL94 schreef:*zucht* begrijpend lezen is ook een vak he!
Jij bent helemaal niet bij de onderhandelingen geweest, daar waren Melanie, mijn vriend en ik bij. Dus waar jij nu mee smijt (hoezo we zijn aan het modder smijten want ik ben om rellen te voorkomen niet ingegaan op mijn verhaal) zijn speculatie's, via via verhaaltjes. Zo onbetrouwbaar als de pest dus. Eigenlijk wel grappig want ik denk dat best veel mensen BM nu de voordeel van de twijfel geven, maar met zulke acties (en typisch is dat het altijd dezelfde zijn die ervoor zorgen dat het topic op slot gaat) bereik je juist het tegenover gestelde mee.
happyhorse schreef:MISTRAL94 schreef:*zucht* begrijpend lezen is ook een vak he!
Jij bent helemaal niet bij de onderhandelingen geweest, daar waren Melanie, mijn vriend en ik bij. Dus waar jij nu mee smijt (hoezo we zijn aan het modder smijten want ik ben om rellen te voorkomen niet ingegaan op mijn verhaal) zijn speculatie's, via via verhaaltjes. Zo onbetrouwbaar als de pest dus. Eigenlijk wel grappig want ik denk dat best veel mensen BM nu de voordeel van de twijfel geven, maar met zulke acties (en typisch is dat het altijd dezelfde zijn die ervoor zorgen dat het topic op slot gaat) bereik je juist het tegenover gestelde mee.
Dit is laatste waarop reageer.
je zegt: begrijpend lezen is ook een vak he!
Maar je typte dit een bericht eerder:
Happyhorse: Pardon? Jij bent er niet bij geweest dus jij kunt helemaal niet oordelen over onze situatie. Wees heel voorzichtig met wat je doet dame, oh en als je toch dingen wilt schrijven, vermeld dan wel het juiste
Je zegt eerst dat ik er niet bij ben geweest,
daarna typ je dat niet bij de onderhandelingen ben geweest.
Beetje raar is dat toch dat je 2 verschillende typt????????
Lynn_Nikita schreef:kan toch dat ze bedoeld dat jij niet bij onderhandelingen geweest bent, dat je hun gezien hebt betekend niet meteen dat je al hun vragen en aanboden gehoord hebt, en hoe gesprek met hun en m is gegaan?
en dit gaat zo weer uit hand lopen en slotje krijgen...