maybritt schreef:Get a life.
Steek je energie eens in iets anders dan je medemensw afkatten. Wie weet bereik je zelf ook nog eens wat!!
Als ik wat zou moeten bereiken ten koste van een ander mens of dier, dan maar liever niet...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maybritt schreef:Get a life.
Steek je energie eens in iets anders dan je medemensw afkatten. Wie weet bereik je zelf ook nog eens wat!!
Emilia schreef:daniella74 schreef:Ze kunnen ook niet goed slikken, ze kunnen hun speeksel niet kwijt daardoor en gaan schuimen waarin weer bevestiging wordt gevonden dat ze een puik stukje trainingswerk hebben verricht.
Hmm....komt nu de discussie weer dat een schuimend paard niet goed is?
Emilia schreef:Dus een topruiter mag niet een 2e keer van een steigerend en bokkend paard vallen binnen een korte periode? Wat een ONZIN!
runningkawa schreef:daniella, ondanks dat ik geen LDR liefhebber ben en het vreselijk offtopic is, is wat je daar verteld onzin
Paarden schuimen ook met longeren, niet bijgezet aan een hakster bijv...maar daar loopt al een topic over.
Emilia schreef:Dus een topruiter mag niet een 2e keer van een steigerend en bokkend paard vallen binnen een korte periode? Wat een ONZIN!
arie53 schreef:Emilia schreef:Dus een topruiter mag niet een 2e keer van een steigerend en bokkend paard vallen binnen een korte periode? Wat een ONZIN!
Niet tijdens een prijsuitreiking waar alle normale paarden normaal stilstaan en er niets anders van de paarden gevraagd wordt dan zichzelf te zijn.
lovelucky schreef:Gelukkig zijn er ook nog paarden die WEL normaal worden gereden met stang en trens, laten we daar trots op zijn
http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?a ... WJjsqkemyN
http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?a ... Dph!aCboMm:D
arie53 schreef:Emilia schreef:Hmm....komt nu de discussie weer dat een schuimend paard niet goed is?
Bij een lichtgereden hand ontstaat er schuim als het paard op het bit kauwt. Bij de LDR methode is er geen sprake van schuim maar stroomt het speeksel uit mond omdat deze paarden 1 niet op het bit kunnen kauwen en 2 het speeksel niet normaal meer weg kunnen slikken.
runningkawa schreef:Dat hoort niet elke keer te gebeuren...dat kan keertje maar niet steeds
Citaat:RK we hadden even een misverstand denk ik